KARETROVIZOR
Pogled u prošlost je varljiv - nešto je bilo bolje, nešto i puno gore, ali ono što se ne mijenja je nezadovoljstvo autobusnim prijevozom!
Ondašnji Karlovački tjednik gotovo da na barem mjesečnoj bazi ima tekstove o ovom ili onom problemu koji su stanovnicima izazvali autobusi.
Radeći na ovoj rubrici često puta smo se osvjedočili da su sjećanja ponekada varljiva. Bili smo mlađi i bezbrižniji pa nam se čini da je sve bilo ljepše, no istina je, kao i uvijek, tek polovično takva. Neke su stvari bile bolje nego danas, neke su bile gore pa i puno gore nego danas, a neke su jednostavno - ostale iste.
Dobro je kada su te "iste" same po sebi dobre, no problem je kada to "iste" znači da su već desetljećima jednako loše. A, čini se da je jedna od takvih nezadovoljstvo Karlovčana lokalnim autobusnim prijevoznikom.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
To neće imati nikakvog utjecaja na plaćanja između računa koji se vode u istoj banci, kao što neće imati ni utjecaja na plaćanja platnim karticama i podizanje gotovine na bankomatima
-
Hrvatska nastavlja trend povećanja ukupnog godišnjeg izdvajanja za provedbu razvojnih i humanitarnih projekata u inozemstvu, a to povećanje generirano je donacijama cjepiva protiv covida-19
-
Ministar Fuchs istaknuo je da cjelodnevna škola daje mogućnost da svako dijete ima jednake uvjete u školama i da se izjednači količina znanja koju nastavnici prenose djeci
I, zaista, ondašnji Karlovački tjednik gotovo da na barem mjesečnoj bazi ima tekstove o ovom ili onom problemu koji su stanovnicima izazvali autobusi - vozači koji ne staju na stanicama, oni koji stanu pored birtije i naprave pauzu od 15-20 minuta na kratkim rutama kako bi trgnuli "jednu ljutu", zapušeni i zagušljivi autobusi, neredovite linije, autobusi koji se jednostavno ne pojave... i tako dalje.
A, kako govori sljedeći tekst, ponekad se ni na informacijama nije mogla dobiti točna... jel, informacija!
"(Dez)informacije Autotransporta", Karlovački tjednik, 1. ožujka 1973. godine
Subota, 24. veljače, 16:30 sati.
Putnik telefonom: Molim vas, kada ima autobus za Mahično?
Netko iz prometnog ureda Autotransporta na Trgu Matije Gupca: Za Mahično imate autobus u 18:00 sati!
Putnik: Znate li kad se otuda može natrag?
Netko iz prometnog ureda Autotransporta: Možete se vratiti u 18:30 i 19:30 sati.
Isti dan, u 17:40 sati, u Prometnom uredu, samo nakon razgledavanja svih voznih redova i traženja oznake gdje stoji autobus za Mahično u 18:00 sati.
Putnik dvojici radnika Autotransporta: Molim vas, kada ima autobus za Mahično?
Jedan od te dvojice: U 20:30 sati! ... A, možda vam je taj što je odgovorio mislio na autobus koji ide u 18 sati, ali preko Netretića, Metlike i Ozlja!
Dolazi i prometnik s gableca. Mlad čovjek. Stranka mu se potuži na krivu informaciju i pita kako je moguće da se takvo što dogodi. On, kaže, nije dao takvu informaciju, a za druge ne odgovara. Netko se bezvezno javio na telefon i rekao prvo što mu je bilo na jeziku. Uz nekulturno ponašanje i uvrede, mladi prometnik hoće stranku izbaciti iz svog ureda uz savjet da u Mahično može i autobusom preko Netretića i Metlike.
Naravno, prometnik ni nakon dugočasnog uvjeravanja da se s putnicima ne može tako postupati, pa ma tko se javljao na telefon, nije našao ni jedne riječi isprike, već samo uvrede. Stranka se začudila što Autotransport takve ljude dovodi na ovakva radna mjesta. Umjesto njega, stranci se ispričavao kontrolor, koji se tu slučajno našao.
Posao kojeg je trebalo obaviti bio je neodložan. U Mahično se moralo. Prvi pri ruci bio je taksi. No, tko će ga platiti? Stranka ili Autotransport? Treba li nesavjestan rad pojedinih Autotransportovih radnika plaćati putnik?
(foto: kafotka.net)
Izdvojeno
-
Hrvatska nastavlja trend povećanja ukupnog godišnjeg izdvajanja za provedbu razvojnih i humanitarnih projekata u inozemstvu, a to povećanje generirano je donacijama cjepiva protiv covida-19
-
Ministar Fuchs istaknuo je da cjelodnevna škola daje mogućnost da svako dijete ima jednake uvjete u školama i da se izjednači količina znanja koju nastavnici prenose djeci
-
Organizatori očekuju da će ovogodišnje izdanje natjecanja nadmašiti sve rezultate iz proteklih godina
-
Zanimljivo je kako su manja mjesta u samom vrhu, a naši najveći gradovi na dnu jer što je više nebodera to je više onih koji vole poreze i socijalnu pomoć, a manje onih koji žele bolju poduzetničku klimu, mišljenja su u udruzi Glas poduzetnika
Reci što misliš!