AKTUALNO

Karlovačka županija dobila novi vizualni identitet od 130.000 kuna - logo dječja vjetrenjača, slogan In medias res

Karlovačka županija dobila novi vizualni identitet od 130.000 kuna
- logo dječja vjetrenjača, slogan In medias res

 

Najšumovitija i najzelenija u zemlji, bogata vodom, u srcu Hrvatske - karakteristike su kojima su se vodili autori novog turističkog vizualnog identiteta Karlovačke županije i stvorili logo u obliku dječje vjetrenjače, s kapljicama i karlovačkom Zvijezdom, te sloganom In medias res.

Predstavljen je večeras u Karlovcu, za 130.000 kuna - 80 posto sredstava osigurala je Hrvatska turistička zajednica, ostalo Županija - izradili su ga u Millenium promociji, a cjelokupni brend trebao bi Karlovačku županiju ojačati na turističkoj karti, ne samo Hrvatske, nego i šire.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

- Prva faza je tek iza nas; pipamo bilo jesmo li na pravom putu, a uvjereni smo da jesmo. S našom županijom je uvijek lijepo: mi smo u središtu svih gibanja, sve jesmo, a sve nam i izmiče tako da je ovo bio veliki izazov ispred Millenium promocije, ali ja sam uvjeren da je dobar posao odrađen. Brend je bio kako pokazati vlastitu osobnost, a ona se krije negdje u najzelenijoj županiji, u jedinstvenim ljepotama naših rijeka i otvorenosti naših ljudi, sve to zajedno kroz ovaj proces treba i potvrditi i proširiti ljepote naše županije. In medias res zvuči prepotentno, ali to nije dio nas kao ljudi, nego naprosto pozicija koje nismo svjesni. Recite mi jedno mjesto na svijetu gdje su čovjek i priroda jedno kao što su Rastoke: ljudi tamo rade, žive, u prirodnoj ljepoti, prije od mlinova, danas, između ostalog, od turizma. Zašto se ne bismo time i pohvalili? A i jednostavno je i ne treba prevoditi, kazao je župan Damir Jelić.

Mišljenje zajednice i stručnjaka o prirodnoj ljepoti županije i njezinoj geografskoj, odnosno, prometnoj poziciji su se "poklopila" pa se brendiranjem, odnosno, vizualnim identitetom htjelo naglasiti baš to: bogatstvo rijeka i šuma, te geografska pozicija, u središtu, poveznica između Panonske i Jadranske Hrvatske, Slovenije i Bosne, blizu metropole.

-  U procesu brendiranja treba se voditi racionalnim elementima s jedne strane, gdje pokazujemo zašto bi netko trebao doći ovdje, zabaviti se, odmoriti, ostati neko vrijeme ovdje, a s druge, pružiti one emocionalne razloge zašto bi netko došao ovdje, zavolio ovaj kraj. Nastojali smo osvijestiti taj identitet, pokazati prednosti županije i onda šarmirati potencijalne goste, investitore pa i stanovnike da im pokažemo prednosti života, odmora, investiranja ili rada ovdje, pojasnio je Božo Skoko iz Millenium promocije.

Dodao je da sada valja ojačati taj identitet pa da stanovnici, poduzetnici, svi oni koji sudjeluju u ponudi turizma... postanu svjesni potencijala i pričaju jedinstvenu priču koja će imati odjeka u javnosti, a onda ju treba širiti.

- Na nama je da pomognemo, edukacijom, savjetom, da damo ključ u ruke što se tiče barem brenda svima koji rade i svima onima koji su na terenu, nešto proizvode, nude smještaj, imaju ugostiteljske objekte i slično; naša je poanta da im pomognemo da budu najbolji u svemu tome i pričaju tu jedinstvenu priču. Proces brendiranja nije čarobni štapić koji pretvara, to je proces gdje ćemo za godinu, dvije ili tri stvoriti od Karlovačke županije nezaobilaznu turističku destinaciju u ovom dijelu Hrvatske, a i šire, napomenuo je Skoko.

Dizajner Vladimir Resner pojasnio je kako je osnovna ideja novog vizualnog identiteta bila da u njemu budu kapljica i list, u centru je pozicionirana karlovačka Zvijezda, da to bude vjetrenjača došlo je od rastočkih mlinova.

- Dječja igračka vjetrenjača je asocijacija na sretno djetinjstvo, trčkaranje, simbol radosne djece i radosne priče, dobra uspomena i suvenir... kad ponesem te lijepe uspomene i suvenir, onda to pričam nadaleko i naširoko! Boje se mogu mijenjati, zavrtiti, ali ima i dosta simbolike, sunca, zelenila... bilo je pitanje da li su rijeke zelene ili plave, ali najbitnije je da to živi kao znak, kao logotip i da idemo In medias res. Jer to je puno više od geografskog pojma, govori o tome da radimo samo bitne stvari, da se bavimo samo bitnim stvarima i da zapravo nosimo bitne emocije sa sobom kao uspomene iz Karlovačke županije, to je ta priča In medias res. I da se, naravno, u županiji bave samo bitnim stvarima; slogan je obećanje, ispričao je Resner.

KAportal.hr

 

Izdvojeno


Reci što misliš!