Karlovačke odbojkašice su se nakon očekivanog poraza u derbiju protiv prvoplasirane Mladosti brzo vratile pobjedama u Puli gdje su pobijedile i čime su osigurale plasman u europska natjecanja. Naime, u toj utakmici bod im je bio neophodan da bi i teoretski osigurale najmanje četvrto mjesto u Superligi, a time i doigravanje za naslov prvakinja države.
Podsjetimo da su prije početka prvenstva najavljivale da im je
jedina ambicija ostati u ligi. U međuvremenu došle su do
situacije da ih čekaju još četiri važna kola u kojima bi trebale
potvrditi drugo mjesto, što bi bio plasman za povijest karlovačke
ženske odbojke. U tih četiri kola dva su velika meča – sa
zagrebačkim Dinamom i ekipom Marina Kaštela iz “grada odbojke”.
PISMO ČITATELJA “Odbojka je konačno nešto
pozitivno što se dogodilo u našoj sredini počevši od masovnosti,
rezultatske uspješnosti, domaćih djevojčica i djevojaka,
gledanosti koja je sve značajnija, sponzorska privlačnosti za
gospodarstvenike …”, napisao nam je jedan naš čitatelj.
Ako se ova predviđanja obistine igranje u Europi nije mala stvar,
ali to košta za što im proračun KŠZ-a nije niti približno
dovoljan. Iako se zasad radi o teoriji o tome treba početi već
sada razmišljati kako se ne bi dogodilo da igračice odustanu od
europskog natjecanja jer za to nemaju novca. No, tu je tvrtka
Kelteks (vodeći je proizvođač inovativnog tehničkog tekstila
izrađenog od staklenih, ugljičnih ili bazaltnih vlakana čije tri
tvornice opskrbljuju industrijske kupce u više od 30 zemalja) a
čije ime od nedavno nose ka-odbojkašice. Glavni sponzor kluba
trebao bi poduprijeti igranje ekipe u euro-kupu, izdvojiti
dodatna sredstva, čime bi i nagradio odbojkašku ekipu koja je već
u prvoj godini rezultatski polučila više od očekivanoga. Tri
televizijska prijenosa u nacionalnom mediju išla su iz dvorane
kraj Korane, SN i druge tiskovine na svojim sportskim stranicama
objavljuju ime tvrtke, kluba, a da o portalima i društvenim
mrežama niti ne govorimo. Prebrojite koliko puta je
spomenuto novo ime kluba samo na ovom portalu. Konačno,
marketinški interes tvrtke je da se njeno ime spominje u 30
zemalja Europe gdje posluju.
PUBLIKA Sport je oduvijek mamio
pažnju velikog broja publike. Ona se kroz njega osjećala povezano
sa širom zajednicom ili klubom. Gledajući sportaše osjećamo se
ispunjeno i uzvišeno. Ipak, sport kakvoga poznajemo danas,
mijenjao se i tražio svoj oblik kroz povijest.
Navijati za jedan ili drugi klub ne znači pratiti samo njihove
uspjehe. Navijanje je postalo fenomen koji nadilazi terene i
sportove. Klubovi oko sebe okupljaju ljude razne dobi, s
određenim uvjerenjima i stavovima, ljude koji se ujedinjuju oko
zajedničkog cilja ili ideja koje ti klubovi predstavljaju i
obećavaju. Eto, to se u posljednje vrijeme događa na utakmicama
odbojkašica Kelteksa.
Dobre igre karlovačkih odbojkašica prepoznala je i publika koja
je došla u Školsku sportsku dvorani gledati derbi Kelteksa
i zagrebačke Mladosti, unatoč što je bio izravni prijenos na
Sportskoj televiziji. Od najboljih dana karlovačke muške odbojke
taj sport u Karlovcu nije imao takovu potporu s tribina kao u
ovoj utakmici. Takva se posjeta jednoj odbojkaškoj utakmici u
Karlovcu ne pamti zadnjih 20 i više godina.
MEDIJI I SPORT Pojavom tradicionalnih
medija, radija i televizije, a pogotovo novih društvenih mreža
koji pružaju golemu količinu podataka, sportska natjecanja dopiru
do velikog broja ljudi, omogućuju popularizaciju sporta. Tijekom
godina elektronički su mediji sve više utjecali na sport, pa je
tako rasla i njegova popularnost među publikom. To je začarani
krug uzajamnog odnosa medija i sporta jer jedan drugome dižu
popularnost.
Strukovni savezi su među prvima prepoznali kako elektronički
mediji mogu stvoriti jasniju sliku o sportu pa na svojim
internetskim stranicama objavljuju aplikaciju – statistiku, preko
kojih čitatelji mogu pratiti tijek utakmica što zasigurno pomaže
i novinarima u izvještavanju.