Najbolji rezultat, pored pobjede za PH, četvrte ovosezonske kojom je osigurao naslov državnog prvaka Hrvatske, ostvario Dražen Krznarić iz AK Ozalj
Međunarodnom autocross utrkom “Moravče 2023/II” prošlog vikenda,
na stazi poligona Kaps MS nedaleko Domžala u Sloveniji, jednom od
bodovnih natjecanja FIA CEZ Prvenstva Srednjeeuropske zone,
zaključena su ovogodišnja nacionalna prvenstva Slovenije i
Hrvatske, a rezultati su bodovani i za Prvenstvo Austrije.
Nastupilo je 40 vozača iz pet zemalja, a među njima i šest
hrvatskih, iz četiri kluba.
Iz HAKS-a izvijestili su kako je najbolji rezultat, pored pobjede
za PH, četvrte ovosezonske kojom je osigurao naslov državnog
prvaka Hrvatske, ostvario Dražen Krznarić (Semog Bravo 600 ccm)
iz AK Ozalj. U finalnoj vožnji Divizije CC (CartCross)
zauzeo je drugo mjesto s minimalnim zaostatkom tek 63 tisućinke
sekunde, poslije osam krugova iza Slovenca Klemena Zupana (Yamaha
MT09 850 ccm). Još jedan mladi hrvatski krosist Karlo Jandri
(Speedcar Xtrem 600 ccm), također član AK Ozalj, uspješno je
priveo utrku kraju na osmoj poziciji.
Dva su hrvatska vozača sudjelovala u Diviziji 1 (do 5.000 ccm).
Iskusni Ferdinand Pađen (AKOK Skok racing 1993) za
upravljačem Audija 80 4×4 2500 TD ccm, završio je kao
treći, dok je iza njega ciljem prošao Ante Huljev (Audi A3 4×4
1800 ccm) iz AK Ozalj.
Pađen je, sve do pred kraj utrke, vodio žestoku borbu za drugu
poziciju sa Slovencem Primožom Omahnom (Audi TDI 4×4 1900 ccm),
koji je ipak bio za nijensku brži od Pađena, a samo 6,98 sekundi
sporiji od pobjednika Slovaka Jana Šeba (Mitsubishi Lancer Evo 9
2002 ccm).
Poslije treninga i dobrog drugog vremena, očekivao se i dobar
plasman višestrukog državnog prvaka, vozača ASK Kastavac Siniše
Filčića (Zastava Yugo 1.3) u finalnoj vožnji Divizije 1A (do
1.600 ccm). Međutim tehnički problemi već su se naznačili u
kvalifikacijskim vožnjama, da bi u finalnoj odustao poslije
drugog kruga.
Finale te divizije na pobjedničkom postolju završila su trojica
vozača slovenskog ŠK Tornado, pobjednik Žiga Kraševec (VW Polo
1600 ccm), drugi Luka Lisjak (VW Polo 1600 ccm) i treći Rok
Jurišič (Suzuki Swift 1600 ccm).
Najbrojnija skupina bili su buggy jednosjedi Divizije 3 SB u
kojoj je pobjedu odnio Slovenac Robert Kociper (Seat 2000 ccm)
ispred Austrijanca Marcusa Tomasa (Alfa Racing Honda 1750
ccm) i Slovenca Igora Kerna (Honda 2×1100 ccm). Jedini
hrvatski predstavnik Loris Krbavac (AK Buzet Autosport) u
Buggyju 2000, s krugom manje od pobjedničke trojke, plasirao se
na devetu poziciju finalne međunarodne utrke.
Hrvatsko prvenstvo autocrossa, poslije četiri utrke, dvije u
Gambetićima i dvije u Sloveniji, zaključeno je, a do naslova
ekipnih prvaka HAKS-a stigli su vozači Autokluba Ozalj, koji su
svoje nastupe u posljednje dvije utrke, a time i novi naslov
prvaka posvetili nedavno preminulom trofejnom vozaču i sportskom
djelatniku matičnog kluba Draženu Katiću.
Na ovoj su utrci Krznarić, Huljev i Jandri donijeli presudnih 69
bodova i tako prestigli do tada vodeći AKOK Skok racing 1993.
Pojedinačne pobjede u divizijama na ovom natjecanju pišu se
Siniši Filčiću, Ferdinandu Pađenu, Draženu Krznariću i Lorisu
Krbavcu.