MOZAIK / GIMNAZIJSKE PRIČE

250 gimnazijskih priča (137): Rad u jednoj smjeni

250 gimnazijskih priča (137): Rad u jednoj smjeni

Rad u jednoj smjeni

Očito je da su i u prijašnjim vremenima pedagozi shvaćali važnost rada u jutarnjim satima kada su učenici svježi, odmorni i lakše usvajaju znanje. O tome govori i sljedeća bilješka: „Među eventualijama povela se u školskoj godini 1932./1933. diskusija o popodnevnoj obuci. Svi nazočni roditelji kao i nastavnici bili su mišljenja da je popodnevna obuka štetna po zdravlje, intelektualni i moralni odgoj mladeži ovoga zavoda, te su jednoglasno zaključili da se poduzme sve što je potrebno kako bi se ta popodnevna obuka dokinula. Tajnik g. dr. Rožman Josip statističkim podacima iznosi zle posljedice popodnevne obuke na ovome zavodu i predlaže da se sastavi pretstavka i da jedna deputacija pođe Ministarstvu prosvjete.“

Izdvojeno


Reci što misliš!