Ulaznice za Olimpijske igre Rio 2016. dostupne ekskluzivno u Atlasu

390px-HOO-300x230[1]Prodaja ulaznica za najveći sportski događaj sljedeće godine, OI Rio 2016. službeno je počela i u Hrvatskoj. Ovlašteni distributer ulaznica na području Republike Hrvatske je Atlas, tvrtka članica adriatica.net Grupe, dugogodišnjeg sponzora i partnera Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO).

Tvrtke članice adriatica.net Grupe stoje iza organizacije četiriju putovanja na Olimpijske igre, ali i brojnih sportskih manifestacija. Ljubitelji sportskih spektakala u Atlasu mogu pronaći kontingent ulaznica za samo otvaranje igara, ali i za praćenje sportova koji bi mogli polučiti najveći interes hrvatskih navijača, poput atletike, rukometa, vaterpola… Globalno, najveći interes bilježe atletika i plivanje, dok brazilski domaćini s nestrpljenjem iščekuju nogomet, odbojku i odbojku na pijesku.

Atlas za sada bilježi upite korporativnih klijenata uglavnom za samo otvaranje igara, a u narednom razdoblju očekuje se buđenje interesa individualnih putnika. U ponudi su i paket aranžmani, koji se uglavnom kroje sukladno individualnim željama samih putnika. Kupnja ulaznica moguća je u svim poslovnicama Atlasa, putem call centra, a sve informacije dostupne su i putem www.hoo.hr, www.atlas.hr i rio2016@atlas.hr.

Igre XXI. olimpijade Rio de Janeiro (OI Rio 2016.) održat će se u Riju (Brazil) od 5. do 21. kolovoza 2016. Bit će to prve Olimpijske igre u Južnoj Americi. Na igrama će nastupiti oko 10.500 sportaša iz 205 zemalja tijekom 16 dana, a natjecat će se u 33 sporta: atletika, badminton, biciklizam, boks, daljinsko plivanje, dizanje utega, gimnastika, golf, hokej, hrvanje, jedrenje, judo, kajak/kanu, konjički sport, košarka, mačevanje, moderni petoboj, nogomet, odbojka, odbojka na pijesku, plivanje, ragbi, rukomet, sinkronizirano plivanje, skokovi u vodu, stolni tenis, streličarstvo, streljaštvo, taekwondo, tenis, triatlon, vaterpolo i veslanje.

Manje od godinu dana do početka Igara, nastup je do sada osiguralo 35 sportaša od 96 koliko je u stipendijskom Olimpijskom programu HOO-a.

HOO /Gordana Gačeša

McDonald’s postao sponzor Hrvatskog olimpijskog odbora

Tvrtka Globalna hrana, nositelj franšize McDonald’s za područje Hrvatske, postala je službeni sponzor Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO). Ugovor o sponzorstvu potpisali su direktor McDonald’sa u Hrvatskoj Pavel Pavliček i glavni tajnik HOO-a Josip Čop, a potpisivanju ugovora nazočio je i predsjednik HOO-a Zlatko Mateša.

Ugovor je potpisan uoči svečane dodjele nagrade “Dražen Petrović” koja se dodjeljuje darovitim mladim sportašima i ekipama za izvanredne sportske rezultate i sportski razvoj, pa je tako McDonald’s glavni sponzor spomenute manifestacije koja će se održati 10. rujna u Muzejsko-memorijalnom centru “Dražen Petrović”. Ovo je ujedno i prvi put da je Hrvatski olimpijski odbor odlučio imenovati glavnog sponzora na dodjeli Nagrade “Dražen Petrović”, a predsjednik HOO-a, Zlatko Mateša objasnio je zašto je odabir pao baš na McDonald’s.

McDonald’s je kroz dugi niz godina postao gotovo neodvojiv dio Olimpijskih igara, još od 1976. godine i od tada u sklopu Olimpijskog sela osigurava hranu za sportaše diljem svijeta, na ljetnim i na zimskim Olimpijskim igrama. Stoga smo iznimno ponosni što i Hrvatski olimpijski odbor na popis svojih partnera može staviti ovako veliki brand kao što je McDonald’s – ističe Zlatko Mateša dodavši kako je HOO već dosad surađivao s McDonald’som u mnogim uspješnim akcijama i kampanjama, a vjeruje kako će se suradnja nastaviti i iduće godine kada su na rasporedu i Olimpijske igre u Rio de Janeiru.

Spomenutu suradnju priželjkuje i direktor McDonald’sa u Hrvatskoj, Pavel Pavliček.

McDonald’s globalno, pa tako i na području Hrvatske, želi dati poseban doprinos zajednici u kojoj posluje. Posebno smo svjesni važnosti sporta u Hrvatskoj koji je prepun sjajnih rezultata u brojnim kategorijama te time promovira i Hrvatsku na najljepši mogući način. Stoga smo ponosni što možemo biti dio te lijepe priče i dati svoj doprinos daljnjim uspjesima hrvatskih sportaša. Ugovor s HOO-om ima posebnu vrijednost s obzirom da je riječ o krovnoj organizaciji hrvatskog sporta koja okuplja velike sportove, ali i one manje, čiji sportaši isto tako zaslužuju potporu koja im je potrebna – istaknuo je prilikom potpisivanja ugovora Pavel Pavliček.

Kao sponzor hrvatskih olimpijaca, McDonald’s će svim dobitnicima nagrade “Dražen Petrović”, u kategorijama najboljeg sportaša i sportašice, muške i ženske ekipe te najveće mlade nade, osigurati vrijednosne bonove za konzumaciju hrane u McDonald’s restoranima, a poznati će brend osiguravati i hranu i piće za sve sudionike svečane dodjele Nagrade “Dražen Petrović”.

McDonald’s je i dosad u Hrvatskoj davao potporu hrvatskom sportu, a valja istaknuti i kako je ovaj svjetski poznati brand prošle godine potpisao i ugovor o sponzorstvu svjetskih i europskih taekwondo prvakinja, Ane i Lucije Zaninović, koje su tako postale i prve ambasadorice McDonald’sa u Hrvatskoj. McDonald’s, osim u sport, ulaže i u ostala područja važna za zajednicu u kojoj posluje jer je upravo odgovornost prema zajednici u kojoj ovaj brand djeluje jedno od temeljnih načela koja je postavio osnivač korporacije McDonald’s, vizionar Ray Kroc.

HOO/ Radica Jurkin

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest