.
Simbolično su ga, šetnjom novouređenom cestom od Jelačićeve ulice ispod podvožnjaka, u promet pustili predstavnici Mjesnih odbora Sveti Antun i Trešnjevka, građani i okupljeni gradski vijećnici.
Radovi na rekonstrukciji podvožnjaka, prema riječima direktora održavanja i građenja u HŽ infrastrukturi Damira Čavara, počeli su krajem veljače i završeni su i nešto prije roka.
– Napravljeni su zahtjevni radovi, jer na nadvožnjaku se nalaze i same skretnice. Dok smo radili vozilo se usporeno, dva vikenda za vrijeme obavljanja najzahtjevnijih radova željeznički promet je bio i obustavljen, a sada će vlakovi polaziti brzinom oko 80 kilometara na sat. Zahvaljujem svim sudionicima u ovom projektu na dobroj suradnji radi čega smo i uspjeli radove završiti i prije roka, kazao je Čavar.
Iako neki građani i nisu baš zadovoljni, jer smatraju da je podvožnjak trebao biti i širi, dugoreški gradonačelnik Ivan Baršić je kazao kako je podvožnjak proširen maksimalno koliko se to moglo.
– Na desnoj strani je privatna kuća, koju nismo mogli potkopati, a na nadvožnjaku su i skretnice. Istovremeno ovo je cesta prema naselju, nije riječ o državnoj cesti. Sjetimo se samo kako je sve izgledalo prije nekoliko mjeseci kada smo se doslovno provlačili ovim djelom podvožnjaka, a roditelji su strahovali za djecu koja tuda svakodnevno prolaze prema školi. Danas imamo dva kolnička traka od 2,75 i nogostup od 160 centimetara širine, dok je visina podvožnjaka ostala ista, kazao je gradonačelnik Baršić.
Podsjetimo, na ovom projektu počelo se raditi još 2008. godine, a radovi u koje je ukupno HŽ infrastruktura uložila 3,9 milijuna kuna su službeno završeni 15. listopada ove godine. Grad Duga Resa osigurao je projektnu dokumentaciju i platio asfaltiranje ceste u iznosu od 450 tisuća kuna. U međuvremenu je asfaltirana cesta, obavljen tehnički pregled građevine te danas izdana i uporabna dozvola.
KAportal.hr
POGLEDAJTE VIDEO…