Kampanja u gr. tvrtkama: Nakon Zelenila rezultate prezentirao Vodovod, s čime će se hvaliti ostali?

Tri mjeseca uoči lokalnih izbora krenula je predizborna kampanja
i u gradskim poduzećima koja su javnosti redom, uz nazočnost
gradonačelnika Damira Jelića i dogradonačelnice Marine Kolaković,
inače kandidata za ova mjesta i u sljedećih četiri godine krenula
prezentirati svoja dostignuća u proteklom mandatu.

Tako je nakon Zelenila danas svoj rad predstavljen i u Vodovodu i
kanalizaciji. Kako je kazao direktor Ivan Mrzljak, u protekle
četiri godine investirano je 250 milijuna kuna dok se na kraju
prošle poslovne godine očekuje i 800 tisuća kuna dobiti.

Mrzljak se pohvalio i provedenim kadrovskim restrukturiranjem
tvrtke koje unatoč tome što je, dodaje, tvrtka dobila novu radnu
jedinicu – pročistač otpadnih voda, u odnosu na 2009. godinu nije
povećala broj radnih mjesta u odnosu na 2009. godinu.

Kao i prošlog tjedna u Zelenilu, gradonačelnik je sa
zadovoljstvom ustvrdio da se radi o stabilnoj tvrtki koja u planu
čak ima i set usluga kojima namjerava smanjiti cijenu.
Podsjetimo, Zelenilo je smanjilo cijenu grobne naknade a sada
treba vidjeti koliko će svoje cijene smanjiti Vodovod od kojeg
smo prošlih godina samo dobivali nove namete.

Bit će zanimljivo vidjeti koje su sljedeće gradske tvrtke čijim
će se poslovanjem pohvaliti Jelićeva administracija, teško da će
tu biti Gradska toplana ili Hrvatski radio Karlovac.

KAportal.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest