Karlovački HSP reagirao je na niz tiskovnih konferencija u
gradskim tvrtkama na kojima su se direktori poduzeća osvrnuli na
stanje te pohvalili poslovnim uspjesima. Kako je objavio HSP,
ovakve samohvale direktora gradskih tvrtki su potpuno promašene i
u cilju su samopromocije, kako dotičnih direktora tako i
vladajuće strukture pred same lokalne izbore.
– To su gradske tvrtke koje imaju monopol u svom poslovanju i
nemaju stvarnog tržišnog konkurenta. Drugo, njihova uloga je da
budu servis građanstvu i pravnim subjektima u redovitom
poslovanju, da pružaju stvarne potrebe i pri tome ne ostvaruju
nepotrebne dobiti koje su stvorene na dva načina – lošim
poslovnim procjenama i krivim odlukama glede investicija te
previsokih cijena njihovih usluga.
– Ukoliko gradske tvrtke mogu smanjivati cijene usluga, to znači
da su građani cijelo vrijeme plaćali previsoke cijene usluga. U
oba slučaja novac građana i tvrtki se nepotrebno oporezuje,
pretače u državni proračun, ili pak stoji neiskorišten na
računima tih istih gradskih poduzeća, kažu u HSP-u.
KAportal.hr