Počela telefonska izborna kampanja – Karlovčani ovih dana na udaru telefonskih anketa

Dva i pol mjeseca prije no što im Karlovčani na izborima pokažu
što doista misle, ovdašnji su se političari sjetili da bi i
građane mogli upitati za mišljenje. Tako osim obilaska temeljnih
ogranaka i raznoraznih mjerenja šećera i tlaka, posljednjih dana
provode i telefonske ankete.

SDP to čini sam, za HDZ agencija, no pitanja im i nisu tako
različita, a teme dobro poznate. Hrvatski dom, vrtić Turanj i
budući na Švarči, pročistač, kanalizacija, koji je političar
pozitivac, a koji onaj drugi, za koga biste glasali…

Koliko će im rezultati anketa biti od pomoći pri određivanju tema
o kojima će zboriti idućih mjeseci ili procjeni izbornih
rezultata, teško je prognozirati, no, ako je po pitanjima koja
postavljaju suditi, čini se da će predizborna kampanja biti deja
vu: iste priče, ista lica, ista obećanja. Osim ako se, ne daj
Bože, i kod nas, primjerice, otvori tlo pod nogama, pa silom
prilika dobijemo neku sasvim novu temu i, naravno, obećanje.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest