ROZP: Četiri godine gradske tvrtke poskupljuju usluge, a sada pred izbore slavodobitno ih smanjuju

Preko medija je javnosti u Karlovcu tijekom ove godine, a naivni
će reći “ne u sklopu predizborne kampanje”, prezentirano da
trgovačka društva u Gradu Karlovcu posluju pozitivno, imaju čak
sredstva da donacije dok potrošači nemaju sredstva za platiti
račune, i odjednom su odlučili smanjiti cijene usluga. Na svim
presicama gdje se prezentiralo takvo pozitivno poslovanje i briga
za potrošača je bio nazočan aktualni karlovački gradonačelnik kao
jedini član skupštine svih narečenih trgovačkih društava. Ovim su
se riječima, naime, jučer obratili iz Regionalne organizacije
zaštite potrošača s malim osvrtom na najnovija događanja vezana
za pojetftinjenje cijene grijanja u Karlovcu.

– Iluzorno je raščlanjivati kolika su ta pojeftinjenja, ali mora
se priznati dobro zvuči. Radi se o manje od 80 kn na godišnjem
računu. Koliko će 80 kn godišnje podići standard Karlovčana ne
usuđujemo se procijenjivati, kažu u ROZP-u.

Kako dodaju, u zadnje četiri godine predstavnici udruga za
zaštitu potrošača su na sve zahtjeve za povećanje cijena javnih
usluga (grijanja, vode, čistoće itd.) u pravilu argumentirano
dali pojašnjenje da razloga za poskupljenje nema ,a radilo se o
najmanje dva sastanka godišnje gdje su se tražila podizanja
cijene usluge.

– Predstavnici udruga potrošača su na sve zahtjeve za povećanjem
cijena glasali protiv, što je razvidno iz zapisnika, a nijedan
njihov argument nije prihvaćen već je većinom glasova u sto posto
slučajeva izglasano podizanje cijena javnih usluga. U te četiri
godine cijene javnih usluga su podignute u prosjeku za 30 posto i
sada u izbornoj godini slavodobitno se smanjuju za do posto, kažu
ROZP-ovci.

Za sada su, navode u priopćenju, u Karlovcu javnosti poznati samo
idejni planovi grupacija koje se kandidiraju na izborima, ali ne
i projekti. Javnosti se podastiru samo projekti trgovačkih
društava koje pružaju javne usluge. Pitamo se je li njima mjesto
u predizbornoj kampanji? Kako to da 4 godine nisu imali sluha za
vapaje potrošača a sad su odjednom svi našli rezerve za smanjenje
cijena.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest