Nastavlja se vrući dugoreški politički petak. Nakon Baršićeva
istupa na Facebooku i reagiranja vijećnika pet stranaka, sada je
na njihovo reagiranje svojim priopćenjem odgovorila tajnica Grada
Duge Rese, Helena Medić.
“Dana 26.07.2013. godine na web portalima javnih medija
objavljeno je priopćenje navedeno u predmetu, podneseno od grupe
vijećnika HDZ-a, HSLS-a, AUZ-a, Hrvatskih Laburista i vijećnice
SDP-a.
Na navedeno očitovanje kao tajnik Grada očitujem se kako
slijedi:
Člankom 90. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Duge Rese
određeno je da dnevni red sjednice Gradskog vijeća predlaže
predsjednik Gradskog vijeća u pozivu za sjednicu. Stavkom 2.
rečenog članka određeno je da predsjednik Gradskog vijeća sve
prijedloge sastavljene na način propisan ovim Poslovnikom i
dostavljene 15 dana prije upućivanja pisanog poziva za sjednicu
Gradskog vijeća (8 dana prije održavanja sjednice Vijeća),
uvrštava u prijedlog dnevnog reda sjednice.
U dosadašnjoj dugogodišnjoj praksi rada Gradske službe i
upravnih tijela Grada prijedlozi akata kao točke dnevnog reda za
ovlaštene predlagatelje izrađivani su po stručnim službama
(upravnim odjelima Grada), nakon čega se prijedlozi akata
dostavljaju Gradskoj službi koja administrativno-tehnički
izrađuje dnevni red, priprema poziv za sjednicu Vijeća i umnožava
radne materijale za vijećnike.
U dosadašnjoj dugogodišnjoj praksi dnevni red s pozivom za
sjednicu Vijeća nikada nije bio potpisivan po predsjedniku Vijeća
već se isti navodio “v.r.” što ne demantira predsjednika Vijeća
kao predlagatelja dnevnog reda. Po izradi dnevnog reda, poziva za
sjednicu i radnih materijala, predsjednik Vijeća bio je
obavještavan o datumu sjednice nakon čega bi se eventualno
odazivao da se upozna s temama koje će biti na sjednici Vijeća.
Na isti način su se sazivale i sjednice radnih tijela Gradskog
vijeća.
Predloženi dnevni red sukladno poslovničkim odredbama usvaja
se na sjednici Vijeća te je podložan svim promjenama budući se
dnevni red može nadopunjavati kao što se i točke dnevnog reda
mogu i ukidati.
U odnosu na konkretan slučaj odnosno na sazivanje 3. sjednice
Gradskog vijeća, 25.07.2013. godine, predsjedniku Vijeća se na
njegov zahtjev dnevni red dostavio prije dostave poziva i radnih
materijala i to elektronskom poštom 18.07.2013. godine.
Predsjednik Vijeća nije imao primjedbi na sastavljeni dnevni red
te je u telefonskom razgovoru naveo da je na moru i da dnevni red
neće moći osobno potpisati no da isti podržava.
Predsjednik Vijeća kao predsjednik novog konstituiranog
Gradskog vijeća uputio je dopis gradonačelniku, zamjenicima
gradonačelnika, pročelnicima upravnih odjela i tajnici Gradske
službe o novom roku i načinu sazivanja sjednica Gradskog vijeća.
Predloženi rok nije u skladu s odredbama Poslovnika. Zbog
nemogućnosti održanja poslovničkih rokova za predstojeću sjednicu
Vijeća, predsjednik Vijeća predložio je da se novi rok
primjenjuje od sljedeće sjednice Gradskog vijeća.
Također, predsjednik Vijeća je glede primjene odredaba
Poslovnika bio na konzultacijama u Gradskoj službi gdje su mu
protumačene osnove rada predstavničke i izvršne vlasti jedinice
lokalne samouprave te način rada upravnih tijela.
Smatram da ime i status predsjednik Vijeća nisu
zlouporabljeni.
Smatram da će rad s očitom dozom nepovjerenja u zakonitost i
pravilnost rada Gradske službe i upravih odjela otežavati
funkcioniranje Grada kao jedinice lokalne samouprave sa svim
njenim složenim djelatnostima i zadacima.
Postavlja se pitanje na koji način da Gradska služba kao
pravna i adminstrativno-tehnička podrška provodi volju
predsjednika Vijeća kada se u dogovorima oko načina rada ne
poštuje ono što je dogovoreno, određenom prilikom se žele
primjeniti odredbe Poslovnika, drugom prilikom se određuju novi
načini i rokovi rada a na treću situaciju bi vjerojatno bilo
primjenjivo i neko treće rješenje.
Zbog navedenog, predsjednik Vijeća je umoljen da se
daljnja komunikacija, planovi i aktivnosti predsjednika Vijeća a
za koje mu je potrebna podrška Gradske službe obavlja pisanim
putem.”
KAportal.hr