Kako bi se čim prije riješili zahtjevi za legalizaciju objekata –
a u Karlovcu ih je oko 7.000 – Grad će privremeno imati dva
odjela za poslove prostornog uređenja.
Da Gradsku upravu, u kojoj je šest upravnih odjela, očekuje
preustroj kako bi se posao oko legalizacije napravio,
gradonačelnik Damir Jelić najavio je za srpanjskog posjeta
ministrice Anke Mrak Taritaš Karlovcu, no kada će taj preustroj
biti u Gradu još ne preciziraju. Navode da su u predviđenom roku,
prošli tjedan, podnijeli izvješće Ministarstvu graditeljstva i
prostornog uređenja vezano za provedbu Zakona o postupanju s
nezakonito izgrađenim zgradama.
– Izvijestili smo da Grad Karlovac na poslovima provedbe
dokumenata prostornog uređenja, to jest izdavanja akata kojima se
odobrava građenje, trenutno ima uposleno ukupno deset djelatnika.
Prijedlog reorganizacije rada, u vidu formiranja zasebnog
upravnog odjela za poslove provedbe dokumenata prostornog
uređenja, predviđen je na način da se formiraju dvije formalne
organizacijske cjeline, jedna za tekuće poslove, koji proizlaze
iz Zakona o prostornom uređenju i gradnji ,te druga, ograničenog
roka trajanja, za poslove prema Zakonu o postupanju s nezakonito
izgrađenim zgradama. Kada se napravi prijedlog reorganizacije,
znat će se točan broj ljudi koji je potreban za obavljanje tih
poslova, navodi glasnogovornica Grada Ana Župančić.
KAportal.hr