Uza sve svoje uobičajene poslove, ugovorene i uhodane od privatizacije naovamo, karlovački Energoremont nametnuo se i kao inovativno poduzeće koje se upušta u raznorodne i vrlo specifične poslove s kojima se nitko u Hrvatskoj nije bio spreman uhvatiti u koštac. Tako se uz generalni remont radara na zagrebačkom aerodromu, izradu prve rotirajuće platforme u Hrvatskoj koja okreće restoran-vidikovac u hotelu Antunović, Energoremont dokazao i kao specijalizirano poduzeće za sve što se odnosi na žičare- od projektiranja i preprojektiranja do remonta, rekonstrukcija i izgradnje novih žičara i sličnih im postrojenja.
Počelo je prije nekoliko godina zahtjevnom rekonstrukcijom i remontom vučnica na Sljemenu u sklopu uređenja za natjecanja za Svjetski skijaški kup, a praksa sa Sljemena ove godine preseljena je u zagrebačko naselje Ksaver, gdje je za potrebe tamošnjeg vizionarskog višeetažnog kvarta praktično projektirano i izgrađeno novo koso dizalo za potrebe stanara, a koje podsjeća na uspinjaču. Pokraj promocije gradonačelnika Milana Bandića revitalizacijom ovog transportnog čuda u koji je investirano dva milijuna kuna, javnosti je gotovo zatajena činjenica da je Energoremont, uz svoj projektni i izvedbeni dio u to koso dizalo ugradio niz posve novih rješenja kako bi to vozilo učinio sigurnim i voznim za svakog putnika, te da je sve to ostvareno domaćim know-howom, softwareom i strojarskim dijelovima i sklopovima.
Paralelno s tim “prestižnim” poslom, izvršen je i remont vučnice “bijelog spusta” na Sljemenu, koje barem po tom pitanju spremno ulazi u novu skijašku sezonu, a spreman će, prema riječima direktora i suvlasnika Energoremonta Tihomira Vojnovića, opet skijaše dočekati i Mrkopalj sa svojom poznatom Čelimbašinom stazom. Tamošnja vučnica sva je radi temeljitog remonta rasmontirana i na obradi je u Energoremontovim halama u Karlovcu, dok je se na noseće stupove na samoj lokaciji vučnice nanosi nova antikorozivna zaštita. Ne bude li nekih većih vremenskih iznenađenja, Vojnović vjeruje da će Čelimbašina vučnica, obnovljena i bogatija za neophodne sigurnosne certifikate u skladu s važećim standardima EU-a, moći u funkciju već polovinom studenoga.
No, kad će prve skijaše moći primiti vučnica skijališta u sklopu Nacionalnog parka Plitvička jezera, Vojnović ne može reći. Osim jake želje poslovodstva da se već ove zime krene sa skijaškom ponudom, ostalo za sad ne ulijeva previše nade u ostvarenje tog plana, a prvenstveno se prekasno krenulo s realizacijom te ideje. Iako su komunikacije na relaciji Energoremont- NP Plitvička jezera u vezi toga projekta na gotovo svakodnevnoj razini, posao još uvijek nije ugovoren, a zatečeno stanje, što se odnosi i na zatečeni dio opreme bez nužnih sigurnosnih certifikata, koji se posebno provjeravaju kad su u pitanju žičare, samo odgađa radove i pomiče ih prema zimi, kad je teško na terenu zbog mogućih vremenskih neprilika predvidjeti bilo kakve rokove.
Ne čekajući rasplet situacije s Plitvicama, Energoremont je ugovorio višegodišnju proizvodnju čeličnih elemenata i nosivih konstrukcija za mostne industrijske dizalice za njemačku podružnicu velike grupacije “Dywidag Systems International”. Uz dohodovne poslove održavanja baznih stanica mobilne telefonije za T-Mobile diljem Hrvatske, te sudjelovanje u remontima HEP-ovih hidroelektrana, te još mnoštvo drugih remontnih poslova za HV i druge naručitelje, ova bi godina, po Vojnovićevoj procjeni, nakon prošlogodišnje vrlo teške, trebala biti više nego zadovoljavajuća.
KAportal.hr