Karlovački Energoremont specijalizirao se i za gradnju žičara – za njih je ovo godina oporavka

U pogonu Energoremonta

Uza sve svoje uobičajene poslove, ugovorene i uhodane od privatizacije naovamo, karlovački Energoremont nametnuo se i kao inovativno poduzeće koje se upušta u raznorodne i vrlo specifične poslove s kojima se nitko u Hrvatskoj nije bio spreman uhvatiti u koštac. Tako se uz generalni remont radara na zagrebačkom aerodromu, izradu prve rotirajuće platforme u Hrvatskoj koja okreće restoran-vidikovac u hotelu Antunović, Energoremont dokazao i kao specijalizirano poduzeće za sve što se odnosi na žičare- od projektiranja i preprojektiranja do remonta, rekonstrukcija i izgradnje novih žičara i sličnih im postrojenja.

Počelo je prije nekoliko godina zahtjevnom rekonstrukcijom i remontom vučnica na Sljemenu u sklopu uređenja za natjecanja za Svjetski skijaški kup, a praksa sa Sljemena ove godine preseljena je u zagrebačko naselje Ksaver, gdje je za potrebe tamošnjeg vizionarskog višeetažnog kvarta praktično projektirano i izgrađeno novo koso dizalo za potrebe stanara, a koje podsjeća na uspinjaču. Pokraj promocije gradonačelnika Milana Bandića revitalizacijom ovog transportnog čuda u koji je investirano dva milijuna kuna, javnosti je gotovo zatajena činjenica da je Energoremont, uz svoj projektni i izvedbeni dio u to koso dizalo ugradio niz posve novih rješenja kako bi to vozilo učinio sigurnim i voznim za svakog putnika, te da je sve to ostvareno domaćim know-howom, softwareom i strojarskim dijelovima i sklopovima.

Paralelno s tim “prestižnim” poslom, izvršen je i remont vučnice “bijelog spusta” na Sljemenu, koje barem po tom pitanju spremno ulazi u novu skijašku sezonu, a spreman će, prema riječima direktora i suvlasnika Energoremonta Tihomira Vojnovića, opet skijaše dočekati i Mrkopalj sa svojom poznatom Čelimbašinom stazom. Tamošnja vučnica sva je radi temeljitog remonta rasmontirana i na obradi je u Energoremontovim halama u Karlovcu, dok je se na noseće stupove na samoj lokaciji vučnice nanosi nova antikorozivna zaštita. Ne bude li nekih većih vremenskih iznenađenja, Vojnović vjeruje da će Čelimbašina vučnica, obnovljena i bogatija za neophodne sigurnosne certifikate u skladu s važećim standardima EU-a, moći u funkciju već polovinom studenoga.

No, kad će prve skijaše moći primiti vučnica skijališta u sklopu Nacionalnog parka Plitvička jezera, Vojnović ne može reći. Osim jake želje poslovodstva da se već ove zime krene sa skijaškom ponudom, ostalo za sad ne ulijeva previše nade u ostvarenje tog plana, a prvenstveno se prekasno krenulo s realizacijom te ideje. Iako su komunikacije na relaciji Energoremont- NP Plitvička jezera u vezi toga projekta na gotovo svakodnevnoj razini, posao još uvijek nije ugovoren, a zatečeno stanje, što se odnosi i na zatečeni dio opreme bez nužnih sigurnosnih certifikata, koji se posebno provjeravaju kad su u pitanju žičare, samo odgađa radove i pomiče ih prema zimi, kad je teško na terenu zbog mogućih vremenskih neprilika predvidjeti bilo kakve rokove.

Ne čekajući rasplet situacije s Plitvicama, Energoremont je ugovorio višegodišnju proizvodnju čeličnih elemenata i nosivih konstrukcija za mostne industrijske dizalice za njemačku podružnicu velike grupacije “Dywidag Systems International”. Uz dohodovne poslove održavanja baznih stanica mobilne telefonije za T-Mobile diljem Hrvatske, te sudjelovanje u remontima HEP-ovih hidroelektrana, te još mnoštvo drugih remontnih poslova za HV i druge naručitelje, ova bi godina, po Vojnovićevoj procjeni, nakon prošlogodišnje vrlo teške, trebala biti više nego zadovoljavajuća.

KAportal.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest