Za mjesec dana predsjednica Uprave Karlovačke pivovare i službeno će postati Branka Slaveska, koju je na današnjoj konferenciji za novinare predstavio sadašnji predsjednik Uprave Alexander Gerschbacher. Nakon tri i pol godine provedenih na čelu Karlovačke pivovare, Gerschbacher odlazi za novim velikim poslovnim izazovom u Heinekenovu kompaniju u Vijetnamu.
Izrazivši zadovoljstvo svojim radom u Karlovačkoj pivovari, Gerschbacher je svoje djelovanje opisao kroz pet inicijativa identificiranih kao razvoj palete novih proizvoda i brendova, osiguranje i dokazivanje financijske stabilnosti Karlovačke pivovare i u kriznim vremenima, investicijskim ciklusom u varionici, punionici i tretmanu otpadnih voda, razvoju pivske kulture, te jačanju filozofije odgovornog poslovanja, a kao možda svoj najvidljiviji potez Gerschbacher s ponosom ističe lansiranje tržišnog hita Karlovačko radlera. S obzirom da je na području Azije/Oceanije najizraženija pivska tržišna ekspanzija, Gerschbacher se se u Vijetnamu i sasvim drugačijem kulturološkom okruženju pozabaviti jačanjem pozicije tamošnje velike Heinekenove akvizicije, financijski već i sad jedne od najvažnijih u čitavoj grupaciji Heineken.
Za razliku od Gerschbachera, diplomirana inženjerka strojarstva Branka Slaveska, došavši u Karlovac, kazala je da se osjeća kao u domaćoj sredini, s obzirom da je ona rođena u Skopju, gdje je završila strojarski fakultet i svoju poslovnu karijeru započela u Skopskoj pivari, u koju je kasnije u vlasničku strukturu uz Coca-colu ušao i Heineken. Nove izazove Slaveska je potražila u vinarsko-vinogradarskom kombinatu Tikveš. No, kao prepoznat mlad i ambiciozan kadar, ubrzo je bila 2006. godine pozvana u Heinekenov stožer u Beču, gdje se bavila razvoj prodajnih kanala u Heinekenovoj mreži u Srednoj i Istočnoj Europi. Stekavši bogato iskustvo u strateškom planiranu u razvoju poslovanja, Branka Slaveska preuzela je direktorsko mjesto prodaje i distribucije Heinekena u Bjelorusiji, a u Karlovac dolazi iz Moskve s položaja direktorice prodajnih aktivnosti u kompaniji Heineken Rusija.
U Karlovac je, kaže Slaveska, prvi puta došla 2005. godine poslovnim zadatkom još za Tikveš, a Karlovačko pivo kao brend poznato joj je još iz rane mladosti pošto su joj otac i stric služili tadašnju vojsku u Zagrebu. Najavljući svoj službeni dolazak u Karlovac početko prosinca, Branka Slaveska kazala je da namjerava nastaviti ono što je njen prethodnik Gerschbacher započeo, te da će učiniti sve na jačanju reputacije Karlovačkog i osalih brendova Karlovačke pivovare. Govoreći o tome što je posebno krasi u njenom poslovnom nastupu, Slaveska je istaknula svoj neuništivi optimizam i vjeru u to da se uvijek može bolje, ilustriravši to primjerom iz Bjelorusije, gdje je Heineken bio četvrtoplasirani takmac na pivarskom tržištu kad ga je ona tamo preuzela, a kad je otišla u Rusiju, Heineken je u Bjelorusiji postao marketlider.
KAportal.hr