Nema govora o osnivanju Inkasatora, niti o višim računima u Dugoj Resi

Nema govora o osnivanju Inkasatora, niti o višim računima u Dugoj
Resi

Gradonačelnik Duge Rese Ivan Baršić službenim priopćenjem reagirao je na naš tekst u kojem smo citirali predstavnika Regionalne organizacije zaštite potrošača Željka Tomašića, a vezano za projekt uvođenja “objedinjene naplate” komunalnih usluga u Dugoj Resi.

– Regionalna organizacija zaštite potrošača je na više adresa uputila pismo kojim izražava svoje shvaćanje i protivljenje projektu kojim Grad Duga Resa organizira sustav objedinjene naplate svojih potraživanja i potraživanja trgovačkih društava u stopostotnom vlasništvu Grada Duge Rese Komunalnog Duga Resa d.d. i Stambenog gospodarstva d.o.o, stoji u reagiranju kojeg je potpisao gradonačelnik Ivan Baršić. Kako navodi, kada se radi o naplati usluga izvršenih od strane Komunalnog Duga Resa d.d. i Stambenog gospodarstva d.o.o. građanima, upozoravamo da se radi o uslugama iz djelatnosti koje ove tvrtke u vlasništvu Grada Duge Rese obavljaju kao javnu službu i javnu uslugu.

– Sam čin naplate ne predstavlja nikakvu posebnu javnu uslugu pa Grad Duga Resa ne osniva nikakvo posebno trgovačko društvo koje bi obavljalo poslove naplate usluga koje obavljaju ova društva niti za naplatu naprijed navedenih naknada Grada Duge Rese. Dakle, ne radi se o nikakvom osnivanju nekakvog “Novog Inkasatora” već će te poslove obavljati Stambeno gospodarstvo d.o.o., kaže gradonačelnik i tvrdi da predviđen način objedinjene naplate prikazanih naknada i troškova usluga ne može i neće dovesti do povećanja njihove cijene, a nikako do povećanja ukupnog broja zaposlenih koji danas rade na ovim poslovima u Gradu Dugoj Resi, Komunalnom Duga Resa d.d. i Stambenom gospodarstvu d.o.o.

– Dapače, može doći samo do smanjenja broja zaposlenih pri čemu će se poslovi naplate obavljati efikasnije i bolje nego što je to do danas slučaj, a građani, obveznici plaćanja pojedinih vrsta naknada i cijene dobiti će na jednom računu iskaz svake pojedine naknade i cijene svake pojedine usluge. Građani će moći na jednom mjestu izvršiti sve uplate i sve potrebne prijave kao i eventualne reklamacije i prigovore, a što će se takoñer moći obaviti jednom tjedno i u popodnevnim satima i upravo je cilj objedinjene naplate zaštiti potrošača a ne slanje građana “od šaltera do šaltera” te smanjenje materijalnih troškova (broja uplatnica i drugo) kao i mogućnost korištenja zajedničkog računa kao i e-računa što sve doprinosi jednostavnijem i efikasnijem načinu pružanja usluga. Grad Duga Resa, Komunalno Duga Resa d.d. i Stambeno gospodarstvo d.o.o. pokrivati će trošak vođenja zajedničkog računa na teret svojih sredstava, stoji u priopćenju.

– Navodimo da će troškovi vođenja jednog računa biti manji nego kada svaka od navedene tri pravne osobe poslove naplate vodi svaka za sebe. Gradsko vijeće na sjednici održanoj 13. listopada 2011. godine u okviru donošenja Rebalansa Proračuna Grada Duge Rese za 2011. godinu prihvatilo je i osiguralo sredstva za provedbu projekta objedinjene naplate koji je otpočeo u travnju 2011. godine zajedničkim radom sudionika projekta i to Grada Duge Rese, Komunalnog Duga Resa d.d. i Stambenog  gospodarstva d.o.o. koji su zajednički utvrdili opravdanost projekta. Projekt objedinjene naplate uključen je u razvojne programe Grada Duge Rese. Zakon o zaštiti potrošača ili bilo koji drugi zakon ne zabranjuju Gradu Dugoj Resi, Komunalnom Duga Resa d.d. te Stambenom gospodarstvu d.o.o. obavljanje zajedničkih naplata svojih potraživanja prema građanima.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest