Grad do novih investitora pomoću tiskanog Vodiča i brošure

Grad do novih investitora pomoću tiskanog Vodiča i brošure

U namjeri da se u grad Karlovac privuku investitori, gradska uprava je izdala “Vodiča za investitore”, publikaciju u kojoj se nude informacije o mogućnostima ulaganja u gradu na četiri rijeke, ali i imidž brošuru koja nudi osnovne informacije o Karlovcu.

Dvije publikacije koje su tiskane na engleskom i hrvatskom jeziku, danas je u Maloj vijećnici predstavila dogradonačelnica Marina Kolaković.

-Vodič za investitore sadrži osnovne koje su jednom investitoru potrebno da se odluči doći u Karlovac. Namjera nije pružiti mu sve informacije, već ga uputiti da zna kome se može obratiti u kojem segmentu, kazala je Kolaković.

Vodič je tiskan u dvije tisuće primjeraka na hrvatskom jeziku, te tisuću na engleskom, dok je imidž brošura u hrvatskom izdanju dobila šest, a na engleskom tri tisuće primjeraka.

– Svjesni smo gospodarskog trenutka i manjka insvesticija u cijeloj zemlji, pa je ovo jedan od načina da bi bili prezentni i otvoreniji, dodala je dogradonačelnica. Priznala je kako od otvaranja Supernove nije se pojavio niti jedan drugi strani investitor dok, dodaje, dobri su pokazatelji da velike tvrtke koje već posluju u Karlovcu, KIM, HS Produkt i Karlovačka pivovara ulažu u proširenje poslovanja.

Tiskanje vodiča i brošure koštali su oko 10 kuna po komadu.

 KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest