
Kao što je poznato, Gradsko je vijeće prošli mjesec poništilo natječaj za ravnatelja Zorin doma i navuklo bijes Lidije Hamp, jedine protukandidatkinje sadašnjem ravnatelju Zvonimiru Ilijiću, uz optužbe za politički kriminal gradskih vlasti. Kako Hamp nije ispunila formalne uvjete natječaja (nema radno iskustvo od 5 godina na rukovodećim mjestima), a poznato je da se Ilijića HDZ već prije odrekao zbog kaznene prijave za zloporabu položaja i ovlasti i optužbe da iza sebe ostavlja loše financijsko stanje lokalne kazališne kuće, poništenje se činilo logičnim rješenjem. U međuvremenu se po kuloarima moglo čuti kako se baratalo s raznim imenima mogućih kandidata, od redatelja Dražena Ferenčine, preko kustosa gradskog muzeja Igora Čuliga, do Karlovčanke Marine Majoli s iskustvom rada u ustanovama kulture kao što su, između ostalog, Klovićevi dvori, pa sve do spominjanja imena karlovačkog klasičnog gitarista Viktora Vidovića.
No ono što je manje poznato je da tko god došao na čelo Zorin doma, sadašnjeg ravnatelja Zvonimira Ilijića se neće riješiti. Naime, u odgovoru iz Zorin doma na pitanje gradskog vijećnika Ivice Margarina o poslovanju i ugovoru ravnatelja, stoji kako u Ilijićevom ugovoru u radu stoji klauzula u kojoj se navodi obaveza da se nakon prestanka dužnosti ravnatelja Ilijiću mora ponuditi sklapanje novog ugovora o radu pod izmijenjenim okolnostima.
Te okolnosti konkretno znači zapošljavanje na mjestu umjetničkog voditelja.
Odgovor sadrži još neke zanimljive podatke kao što je činjenica da si je sadašnji ravnatelj uz plaću uspijevao osiguravati dodatne honorare. Iako je odlukom Gradskog vijeća iz 2007. godine stvorena baza za osnivanje profesionalnog ansambla u Zorin domu zbog nedostatka sredstava to nikad nije ostvareno, no Ilijić je našao načina kako podebljati primanja. Tako je u 2010. godini primio 28.480 kuna na ime autorskih honorara. Po poslovnom izvješću za 2010. godinu postaje jasnije i po kojoj osnovi. Zorin dom je te godine proizveo tri premijerna naslova u profesionalnoj produkciji, dva plesna i jedan dramski. Tu ne bi bilo ništa čudno da od svih dramskih tekstova na ovom svijetu Zvonimir Ilijić nije izabrao baš svoj, “Do viđenja u Budimpešti” i tako s mirisom sukoba interesa došao do spomenute naknade za autorski honorar, a dva glavna glumca u toj predstavi Gordana Džepina i Haris Mrkonja do 9.147 odnosno 8.853 kuna honorara.
KAportal.hr