Regionalna organizacija zaštite potrošača poslala je karlovačkoj tvrtki Parking d.o.o. koja se bavi naplatom parkiranja upozorenje u kojem se osvrću na nezakonite radnje koje provode naplatom svojih potraživanja. Upozorenje je poslano po preporuci Državnog inspektorata u kojem predstavnici potrošača mole Parking “da prestane s nepoštenom poslovnom praksom”.
Nakon upozorenja, rekao nam je predsjednik ROZP-a Željko Tomašić, iz Državnog inspektorata stiže i izvješće u kojem se Parkingu d.o.o. nalaže da u roku od 90 dana vrati potrošačima 59.780,00 kuna na ime naplate za dnevne karte.
Naime, potrošači su se požalili na naplatu cjelodnevne karte koju za Parking provodi zagrebačka tvrtka Autus ulaganja Alfa.
– Ugovorne odredbe o plaćanju dnevne karte i opomene, u dijelu koji se odnosi na prava potrošača predstavljaju standardne ugovorne odredbe, koje je unaprijed formulirao trgovac, zbog čega potrošač nije imao utjecaja na njihov sadržaj te se radi o odredbama o kojima se nije pojedinačno pregovaralo, a koje suprotno načelu savjesnosti i poštenja uzrokuju znatnu neravnotežu u pravima i obvezama ugovornih strana na štetu potrošača, rekao je Tomašić.
Navodi da navedene odredbe predstavljaju nepoštene ugovorne odredbe, te tražu da prekinu s takvim ponašanjem uz prijetnju tužbom, odnosno postupkom “za zaštitu kolektivnog interesa potrošača. Nakon što je reagirao i Državni inspektorat, u ROZP-u su samo zaključili da je ovo veliko postignuće u borbi za prava potrošača.
KAportal.hr