Sudionicima foruma o obiteljskom turizmu predstavljena i iskustva Kampa Slapić, najboljeg u kontinentalnom dijelu zemlje

Obiteljski smještaj treba razvijati kao brand hrvatskog turizma
prema uzoru na najuspješnije turističke zemlje i prema ciljnim
skupinama. 67.000 iznajmljivača doprinosi s oko 150 milijuna kuna
paušalnog poreza na dohodak, a osim toga svojom djelatnošću
doprinosi i prometu turističkih agencija, ugostiteljskih
objekata, prijevoznika, trgovaca i nizu drugih djelatnosti
povezanih s davanjem usluga turistima. Kazao je to na Forumu o
trendovima u obiteljskom turizmu  Nedo Pinezić, predsjednik
Zajednice obiteljskog turizma pri HGK.

Regionalni Forum obiteljskog smještaja za regiju Lika – Karlovac
na Plitvičkim jezerima okupio je dvjestotinjak pružatelja
ugostiteljskih usluga u sobama, apartmanima, kućama za odmor i
kampovima u domaćinstvu te u pansionima i seoskim domaćinstvima,
a nazočni su bili i ostali poduzetnici i organizacije iz
turističke i ugostiteljske djelatnosti s područja Karlovačke i
Ličko senjske županije.

Predstavljene su im zakonske obaveze i novosti, prezentirani
elektronski nacionalni sustav za prijavu i odjavu gostiju
E-visitor koji je u primjeni od 1. siječnja ove godine i
odgovoreno na konkretna pitanja iz prakse iznajmljivača.

Teme drugog dijela Foruma odnosile su se na marketinške alate,
mjere aktivne politike zapošljavanja HZZ-a namijenjene za rad u
ugostiteljstvu, preventivne mjere MUP-a za sprečavanje provala i
krađa, mogućnosti financiranja projekata obiteljskog turizma te
uspješne primjere iz prakse.

Sudionici su s posebnim zanimanjem pratili prezentaciju Drage
Matakovića, vlasnika Kampa Slapić iz Duga Rese i njegovu priču
kako je od malog kampa u domaćinstvu sa samo sedam parcela razvio
najbolji kamp na kontinentu koji danas ima 100 parcela.

KAportal.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest