“U današnjem članku “Upravno vijeće vrtića Turanj primilo naknadu za 7 mjeseci iako vrtić nije radio” izneseni su pogrešni zaključci o radu Upravnog vijeća. Obzirom da niste zatražili informacije o radu Upravnog vijeća i odnosa Upravnog vijeća vrtića i početka rada DV “Četiri rijeke” izneseni zaključci u navedenom tekstu su pogrešni. Upravno vijeće je od imenovanja do danas održalo ukupno 9 sjednica: 5 sjednica do 31.12.2011. g., 2 sjednice u siječnju i početkom veljače 2012. g., odnosno do početka rada Vrtića, te 2 sjednice od početka rada vrtića do danas” – stoji u priopćenju koje je potpisala stručna suradnica za protokol i odnose s javnošću Grada Karlovca Andreja Barberić.
Iz gradske uprave upozorili su nas da je Upravno vijeće kao tijelo koje upravlja ustanovom Dječjeg vrtića moralo stvoriti uvjete da bi vrtić mogao početi raditi, to jest moralo je donijeti niz Odluka kako bi se vrtić mogao registrirati i započeti s radom.
Rješenjem nije propisan članak da će: “naknade članovi Vijeća početi primati naknadu kad i ustanova počne s radom”, kako je navedeno u našem tekstu, jer Vijeće iz navedenih razloga mora početi s radom prije nego što počne s radom ustanova. Barberić tako nabraja da je Upravno vijeće donijelo prijedlog Statuta, dalo ga na suglasnost Gradskom vijeću pa usvojilo, Odluku o raspisivanju natječaja za prijam odgajatelja, izvršilo izbor i donijelo Odluku o zasnivanju radnog odnosa s odgajateljima, Odluku o sklapanju ugovora o radu s imenovanom ravnateljicom, Odluku o zasnivanju radnog odnosa za stručne djelatnike vrtića, Financijski plan za 2012. godinu, Prijedlog Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić Četiri rijeke, Poslovnik o radu Upravnog vijeća, Godišnji plan i program rada i Pravilnik o radu Dječjeg vrtića Četiri rijeke.
Ispada da je Upravno vijeće vrtića bez vrtića radilo više nego druga Upravna vijeća čije su ustanove davno osnovane. No poantu našeg teksta – u kojem nigdje nije napisano da Upravno vijeće nije ništa radilo, nego da je moralno upitno plaćanje članstva u Upravnom vijeću za minimalan trud – ostaje ista i nakon što smo doznali da se Upravno vijeće sastalo devet puta i donijelo devet prijedloga, odluka ili poslovnika koje su ionako napisale gradske stručne službe. Iz gradske uprave su nam ukazali da je Upravno vijeće moralo biti konstituirano prije početka rada vrtića, ali nisu pojasnili je li za devet pripremljenih odluka trebalo dugih sedam mjeseci ili su se mogle donijeti u bitno kraćem roku.
I dalje stoji otvoreno pitanje je li u ovom slučaju 700 kuna naknade po sjednici ili odluci za stranačke podobnike s ionako visokim primanjima, proračunska rastrošnost u usred krize u zemlji gdje su obični smrtnici prosječno plaćeni 30-ak kuna po satu rada.
KAportal.hr