Pomažu građanima pa dobili kritike – otvoreno pismo Udruge potrošača Korana

Pomažu građanima pa dobili kritike – otvoreno pismo Udruge
potrošača Korana

Udruga potrošača Korana koja se zadnjih mjeseci svojim aktivnostima prometnula u jednu od najaktivnijih udruga civilnog društva u Karlovcu, te koja konstantno pomaže građanima – potrošačima kako bi ostvarivali svoja prava, obratila se javnosti otvorenim pismom vezanim za, kako kažu, insinuacije zlonamjernih građana grada Karlovca i komentara u pojedinim medijima grada Karlovca o njihovoj nedavnoj odluci da se savjeti i pomoć daju samo članovima Udruge

– Upravni odbor Korane – Udruge za zaštitu potrošača je donio odluku o upućivanju otvorenog pisma potrošačima, kako bi bilo detaljno informirani o radu udruge i razlozima takve odluke, kažu u Korani. U otvorenom pismom obrazložili su detaljno situaciju u kojoj se kao volonteri članovi udruge nalaze, te čime se sve bave u sklopu djelatnosti udruge potrošača i s kojim se problemima u svom radu susreću. Otvoreno pismo u cijelosti možete pročitati ovdje… na stranicama udruge.

Podsjetimo, samo putem prijava nadležnim institucijama, udruga Korana je ishodila da su Trgovačka društva “Inkasator” d.o.o. i “Parking” d.o.o. iz Karlovca, morali vratiti potrošačima financijska sredstva naplaćena na ime opomena. Kako kažu, u  prošloj godini podnijeli su 6 prijava Državnom inspektoratu i dvije prijave DORH-u te trenutno ulažu velike napore da se bankama zabrani naplaćivanje opomena.

Umjesto adekvatne potpore, lokalna samouprava je za rad udruge potrošača izdvojila tek 0,32 kune/po potrošaču za zaštitu potrošača, što je manje od izdvajanja na razini Hrvatske gdje je 0,47 kn/po potrošaču, a što je opet upola manje od Rumunjske, poznate u EU kao zemlje koja najmanje ulaže u zaštitu potrošača, kažu u udruzi.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest