Gradska toplana priprema ugovore, tvrde da su otvoreni za dogovor

Gradska toplana priprema ugovore, tvrde da su otvoreni za dogovor

Još prije početka sezone grijanja svi potrošači morat će s Gradskom toplanom sklopiti ugovore o isporuci toplinske energije. Ovo je, naime, bila glavna tema jučerašnjeg sastanka čelnika Toplane s predstavnicima ROZP-a, Udruge stanara i suvlasnika grada Karlovca te udruge Korana koji su nastavili s radnim sastancima a kako bi se dogovorno riješili nesporazumi između potrošača i Gradske toplane. Kako je napomenuo predsjednik ROZP-a Željko Tomašić, modaliteti će se iznalaziti u suradnji s HERA-om.

– Zaključeno je da su neprihvatljivi nestručni zahvati na instalacijama isporuke toplinske energije, a da se mišljenje za eventualno izdvajanje iz sustava čeka od nadležnih državnih tijela, kaže Tomašić te dodaje da će Gradska toplana izraditi specifične Opće uvjete na temelju Općih uvjeta koje je propisala HERA-a u kojima će se pored ostalog propisati način ponovnog priključenja, ako se potrošač koji se izdvojio iz sustava grijanja želi ponovo priključiti na grijanje. Te specifične Opće uvjete mora odobriti lokalna samouprava, koja je po Zakonu o lokalnoj (regionalnoj) samoupravi isključivo nadležna za organizaciju i kvalitetu pružanja javnih usluga na svom teritoriju.

– Temeljni zaključak je da, bez obzira na različite stavove i polazišta, građani Karlovca moraju staviti glave skupa i sami riješiti svoje probleme. Lokalna samoupravanema ni moralno, ni zakonsko ni političko pravo ostaviti građane Karlovca bez grijanja, a ako netko baš ne želi koristiti usluge toplane to nam demokratsko društvo omogućava, međutim nemojmo biti brzopleti, dobro napravimo kalkulacije jer “svaki čovjek je kovač svoje sreće”, kažu u ROZP-u.

Udruge smatraju da “toplani treba dati šansu”, jer ako Gradska toplana ispuni obećanja da će biti u službi potrošača koliko god joj to ekonomska situacija i cijena energenata dozvoljavaju, da će sudjelovati u rekonstrukciji pružanja isporuke toplinske energije na način da je svim potrošačima pristupačna pod istim uvjetima, te da će izraditi Plan modernizacije, ako bi se smanjila cijena usluge za krajnje korisnike stvorit će uvjete da potrošači vrate povjerenje u toplanu.

– Mi pozivamo sve korisnike budućih usluga Gradske toplane da sve probleme pokušaju riješiti sa toplanom. Direktor i njegovi suradnici su nas uvjerili da su spremni i u mogućnosti pomoći potrošačima u zakonskim okvirima, što su i istaknuli na svojim web stranicama. Udruge će i dalje reagirati na uočene eventualne nepravilnosti. Može li Gradska toplana ispuniti obećanja, vidjet će se ubrzo i dok god se njezini djelatnici trude da budu na usluzi potrošačima imat će našu potporu, kažu u ROZP-u.

KAportal.hr

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest