Tek četiri posto Karlovčana nije bilo prevareno kao potrošači, dok je čak više od 80 posto reklamiralo kupljeni proizvod. Ovo su, naime, neki od podataka dobivenih anketiranjem građana na jučerašnjem Sajmu udruga gde su se uz ostale udruge u gradu predstavili i karlovačka udruge potrošača Korana, dugoreška Mrežnica kao i Regionalna organizacija udruga potrošača ROZP i Udruga stanara i suvlasnika.
Iako je uzorak vrlo mali, mogu se uzimati kao određeni pokazatelj i koliko ljudi imaju iskustva s prijevarama ovog tipa, ali i koliko se bore za svoja potrošačka prava.
– Preko 70 posto anketiranih se svoja prava ostvarili uz pomoć udruga za zaštitu potrošača, dok je začuđujuće mali broj potrošača, 37 posto zatražio pomoć Savjetovališta za zaštitu potrošača. Samo četiri posto anketiranih smatra da im udruge za zaštitu potrošača ne mogu pomoći u ostvarivanju njihovih potrošačkih prava, ali zato je iznenađujući podatak da će se svi (sto posto) u slučaju potrebe za pomoć obratiti udruzi za zaštitu potrošača, a ne lokalnoj samoupravi, odnosno Gradu Karlovcu, kažu u ROZP-u koji je predstavio rezultate ankete i na svojoj web stranici.
– Ohrabruje i činjenica da preko 70 posto potrošača prati web stranice udruga za zaštitu potrošača iako je 50 posto potrošača izjavilo da ne žele biti članovi udruga za zaštitu potrošača iz čega je razvidno da još uvijek veliki broj potrošača čeka da im “netko drugi” rješava njihove probleme, rekao je predsjednik ROZP-a Željko Tomašić.
KAportal.hr