Radio Ogulin normalno funkcionira bez gradskih dotacija, rade i štede

Radio Ogulin normalno funkcionira bez gradskih dotacija, rade i
štede

Kako bi vidjeli primjer može li gradski radio u vlasništvu jedinice lokalne samouprave opstati i raditi po tržišnim načelima ne moramo ići predaleko, dovoljno je do grada Ogulina. Za razliku od posrnulog Hrvatskog radio Karlovca koji će po svemu sudeći kao druga gradska tvrtka u povijesti Karlovca završiti u stečaju, Radio Ogulin nije opterećen sudskim postupcima s bivšim i sadašnjim djelatnicima, ne ovisi isključivo o dotacijama iz gradskog proračuna i normalno funkcionira kao javni servis grada podno Kleka.

Kako nam je kazala direktorica i glavna urednica Dubravka Vuković, Radio Ogulin je u “kriznoj” 2010. godini poslovao s gubitkom, no već u 2011. došao je u plus uz restrikciju materijalnih troškova i smanjenje plaća djelatnika.

– Svi djelatnici maksimalno su ulagali svoj trud u poboljšanje kvalitete programa, što dokazuje i odluka Vijeća za elektroničke medije koje nam je za 2011. godinu iz sredstava Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija, izdvojilo 180 tisuća kuna za deset emisija koje smo kandidirali, kazala je Vuković.

Jedina sredstva koja Radio Ogulin dobiva iz gradskog proračuna su ona namijenjena za prijenos sjednica Gradskog vijeća i emitiranje obavijesti i oglasa za gradske službe i korisnike proračuna i to u iznosu od deset tisuća kuna mjesečno. Sav ostali prihod, u iznosu od gotovo 850 tisuća kuna Radio Ogulin je ostvario od reklama i još uvijek naplativih, na komercijalnim radio postajama pomalo zaboravljenih “želja i pozdrava”.

– Drugih dotacija nemamo, što znači da smo sav prihod ostvarili isključivo na reklamama i “željama i pozdravima”.

Radio Ogulin ima šest zaposlenih i to četiri u stalnom radnom odnosu, a dvoje na određeno i sa smanjenom satnicom, kaže direktorica. Kako dodaje, tijekom 2011. godine nisu izvršena ulaganja u imovinu radija, jer nije bilo financijskih mogućnosti dok se pazilo na svaku kunu, pa nemaju neplaćenih obveza.

– U sadašnjoj gospodarskoj situaciji u Ogulinu i okolici i dalje ne možemo očekivati ulaganja poduzetnika u oglašavanje i reklamiranje, a zbog toga ne znamo kako će se stvari odvijati dalje, jer je broj ugovora o reklamiranju sa nekadašnjih stotinu, pao na tridesetak, kazala je Vuković.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest