Inkasator ukinuo sva radna mjesta savjetnika, Rogoz kaže da politika ne smije ući u tvrtku

Inkasator ukinuo sva radna mjesta savjetnika, Rogoz kaže da
politika ne smije ući u tvrtku

Započela je izrada novog Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u TD Inkasator d.o.o. U izradi Pravilnika sudjelovao je uži tim ljudi, a napravljen je u sklopu Aneksa kolektivnog ugovora koji je ovjeren od strane Državnog ureda u Karlovačkoj županiji.

– Prilikom izrade Pravilnika naišli smo na probleme u opisu radnih mjesta, naziva radnih mjesta, koeficijenata. Ukupan broj zaposlenika i broj predviđenih radnih mjesta u Pravilniku iznosi 47. Napravljena je pravična sistematizacija koja po opisu poslova stavlja jednaki teret po svakom radniku – kazao je na današnjoj press konferenciji direktor Inkasatora Nikola Rogoz i dodao da su Pravilnikom ukinuta sva radna mjesta Savjetnika uprave i savjetnika po odjelima.

Uzimajući u obzir nedavna događanja i pitanje političkog kompromitiranja tvrtke te sumnji u političku podobnost zaposlenih, direktor je odgovorio na pitanje kolege novinara kako može jamčiti da toga više neće biti:

– Svjestan sam tereta da politiku držim van ulaznih vrata ove tvrtke, ali to je teret svake odgovorne osobe. Jedno su politički okviri, a drugo vođenje tvrtke ili trgovačkog društva, pogotovo u vlasništvu ili pretežitom vlasništvu Grada Karlovca. Ovdje je situacija i teža, jer je 85% vlasništvo Grada, a 15% podijeljeno između HEP-a d.d. i drugih gradskih tvrtki. Gledajući da je g. Mohorić predstavnik HEP- d.d. u Skupštini TD-a Inkasator d.o.o. i njegovu političku opredijeljenost, mogu reći da su to dvije dijametralno suprotne političke opcije – naglasio je Rogoz.

U siječnju će započeti i edukativna predavanja za građane. Održavat će se jedan dan u tjednu, svaki tjedan u drugoj gradskoj četvrti. Prvo predavanje bit će na Baniji jer je najmanji odaziv predstavnika stanara na nedavno održanom skupu stanara bio s Banije. Disperzija predavanja po gradskim četvrtima ima za cilj osim edukacije i motivaciju predstavnika da se aktivno uključe u rješavanje problema na zgradama kroz suvremene metode i da koriste savjete i pomoć radnika TD. Ukoliko građani pokažu interes za nekim drugim temama vezanim za zgradarstvo, TD Inkasator d.o.o. će ih uključiti u edukativna predavanja.

Građanima je upućena i obavijest o radnom vremenu u blagdansko vrijeme. Sljedećeg tjedna blagajne rade ponedjeljkom i petkom od 7 do 15, a utorkom, srijedom i četvrtkom od 7 do 17 sati. Na Badnjak blagajna radi od 7 do 12, slijede dva neradna dana, a u četvrtak i petak radi se od 7 do 15. Na Staru godinu radno vrijeme je od 7 do 12, 1. siječanj je neradni dan, a od 2. siječnja kreće ujednačeno radno vrijeme – svakodnevno od 7 do 15, utorkom od 7 do 17 sati.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest