Toplana u protunapadu na one koji su se isključili – prijavili ih Drž. inspektoratu

Toplana u protunapadu na one koji su se isključili – prijavili ih
Drž. inspektoratu

Nakon što je velik broj građana koji se izdvojio iz sustava grijanja Gradske toplane tzv. “piljenjem” radijatora dobio poziv Državnom inspektoratu, oglasila se Udruga stanara i suvlasnika grada Karlovca podužim priopćenjem.

Kako je informacija koju nude prilično opširna a tema više nego aktualna, priopćenje prenosimo u cijelosti.

– Nismo željeli ali moramo,o čemu nego o Gradskoj Toplani.Ispričavamo se građanima koji nisu direktno vezani uz ovu tvrtku ali nakon informacija o novom kreditu i jamstvima glede istog i oni su na neki način povezani s tim.

Ovaj puta želimo se oglasiti u ime onih koji su željeli da tako kažemo igrati pošteno i odlučili ne koristiti ono što neće moći platiti.

Određen broj građana odlučio se izdvojiti iz sustava,koristeći svoja ustavna prava, naravno, čineći to putem ovlaštenih tvrtki, i uredno su o tome obavijestili distributera toplinske energije.Ali ne može, barem tako kaže GT. Uredno,svaki mjesec stižu računi, kao da ništa nije bilo, i kao vrhunac svega “odvojenim” stižu pozivi da se jave u DI zbog davanja izjava! Tamo će Vam objasniti da ste prijavljeni od strane GT zbog izdvajanja iz sustava. No na stranu Državni inspektorat, on samo postupa po prijavi.

Može se desiti da će stvar završiti na prekršajnom sudu, pa će možda i “odvojeni ” platiti kaznu za “počinjeni prekršaj” Možda će nakon što plate “prekršaj” biti i riješeni daljnih neugodnosti od strane GT ili tko zna,možda će biti prisiljeni da se vrate u sustav,koji po zadnje objavljenim informacijama ,nema baš blistavu budućnost.

Pitamo se gdje su tu ljudska prava? Gdje je tu poštivanje odluka Ustavnog suda RH kaže da se ljudima treba omogućiti isključivanje iz centraliziranih sustava bez inzistiranja na zadovoljavanju nemogućih uvjeta i reguliranog ugovornog odnosa?

Gradskoj toplani, gradskim ocima i svima mora biti jasno da ljudi koji su se odvojili nisu politički provokatori ili nekakvi ne daj Bože revolucionari,već ljudi koji ne mogu plaćati uslugu i bore se za svoju egzistenciju. Bili su toliko pošteni i dali im to do znanja na kulturan i zakonom propisani način a nisu kao neki ,od kojih se ovim putem jasno ograđujemo, koji se nisu udostojili niti obavijestiti o odvajanju niti šalju prigovore na račune, nego jednostavno NE PLAĆAJU uslugu koju KORISTE.

Zalažemo se da svatko ko koristi neku uslugu dužan ju je i platiti.

Oni koji nisu dobili poziv za DI dobili su Božićnu čestitku od “GT”- opomenu pred ovrhu! Bez obzira što je dio ljudi poslao obavijesti o odvajanju i uredno šalju prigovore na ispostavljene račune,”GT” to ne čita ,ili ne želi čitati,oni kao da postupaju po nekom svom zacrtanom planu.Ponavljamo, ONAJ TKO KORISTI USLUGU DUŽAN JU JE I PLATITI ali smatramo da je trebalo ipak malo više osjetljivosti o vremenu slanja opomena

Svi ovi gore navedeni potezi “GT” su u suprotnosti prema ponašanju jednog TRGOVAČKOG DRUŠTVA,koje bi smatramo trebalo na tržišnu utakmicu izaći u maniri vrhunskog trgovca ,pa svojom dovitljivošću,inovativnošću ,ljubaznošću nuditi i prodavati svoj proizvod a ne agresivnom poslovnom praksom vršiti na pritisak na svoje kupce.

“USSGK” i h je pozvao na suradnju u projektu edukacije korisnika “UŠTEDA I MJERENJE TOPLINSKE ENERGIJE KALORIMETROM”,smatrajući ih da su najkompetentnij da svojim kupcima objasne ono što ih budu pitali.Naime ,novi zakon o energiji obavezuje svakog kupca da do početka nove sezone grijanja ima ugrađen mjerni instrument za očitanje potrošnje energije ,znači valja se pripremiti i kao kupac i kao distributer ali nažalost do dana današnjeg nikakvog odgovora nismo dobili.Bez obzira na njohovo neočitovanje tribina ćese održati mahon nakon završetka blagdana,o čemu ćete svi biti pravovremeno obaviještenii naravno pozvani.

Čudno je što nitko iz “GT” ne odgovara na dopise i primjedbe i pitanja o tome otkuda im podaci o kupcima ,gdje je zapelo s ugovorima ,da li su pravni slijednici stare toplane ,s obzirom da se tako ponašaju ,što se radi na informiranju kupaca glede novog Zakona o energiji? Svakako je da mi želimo da se građani što bolje i kvalitetnije griju ali netko bi se trebao ipak oglasiti o tim stvarima a ne samo kontaktirati putem opomena i inspekcija

Odgovora na sve to nema,pa što onda da očekujemo, pitaju se u udruzi stanara.

KAportal.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest