Popularni Karlo, glavna zvijezda reklama za Karlovačko pivo danas je dobitnici 100 tisuća kuna na nagradnoj igri Karlovačke pivovare uručio 100 tisuća kuna na potrošačkoj karitici Zagrebačke banke. Sretna dobitnica u velikoj nagradnoj igri je Lea Naranđa iz Preloga, 22-godišnja profesionalna fotografkinja koja se za nagradu zaista i potrdila. Poslala je, priznala je sama na dodjeli nagrade, čak 150 omotnica i u svakoj po pet čepova Karlovačkog.
– Ne mogu vjerovati da sam baš ja dobitnica. Kada su me nazvali i rekli da sam osvojila glavnu nagradu bila sam zbunjena i više put pitala radi li se zaista o meni, kazala je simpatična Lea dodavši kako je sigurna da će dobiveni novac uložiti – pametno. Dobitnica je čepove dobila u jednom kafiću. Pivopijama je očito bio interesantniji sadržaj boce, a čepove je uzela ona.
U Karlovačku pivovaru je na nagradnoj igri “Karlo te časti” koja je trajala od 3. rujna do 17. listopada stiglo čak 35 tisuća omotnica. Lea je osim vrijedne novčane nagrade osvojila i 100 litara Karlovačkog piva te 10 Karlo majica koje će, kaže, podijeliti prijateljima.
Sponzorirani članak