Služba 112 i dalje dobiva “zlonamjerne” pozive – u 2010. godini takvi čak 5,3 posto

Služba 112 i dalje dobiva “zlonamjerne” pozive – u 2010. godini
takvi čak 5,3 posto

Među 43.625 poziva koliko je Županijski centar 112 Karlovac zaprimio u prošloj godini našlo se čak 2.237 ili 5,3 posto onih koji su u Centru ocijenjeni – zlonamjernim. Kako je danas, povodom Europskog dana broja 112 a koji je “poklopljen” s datumom 11.2. rekao voditelj Ivica Halar, ŽC imao je problem s jednim građaninom koja je u čak 39 navrata zvao Centar i tako zauzimao liniju koja mora biti na raspolaganju za hitne slučajeve. Nesavjesni građanin je lociran ali mu opet nije uskraćena mogućnost poziva na 112 jer, dodaje Halar, mora se ostaviti mogućnost da zaista pozove pomoć u slučaju prave opasnosti.

– U usporedbi s 2009. godinom na broj 112 bilo je pozivano pet posto manje poziva, ali je zato poboljšana struktura poziva. Dok je 2009. godine udio namjenskih poziva bio 32,7 posto, u prošloj je godini taj udio povećan na 44 posto dok je za 15 posto smanjen broj zlonamjernih poziva, izvijestio je pročelnik ŽC Martin Barić.

U Centru pozivaju građane da savjesno koriste ovu službu te da na 112 prijavljuju hitnu situaciju, nesreću ili bilo kakvu prijetnju za ljudske živote, imovinu, okoliš i klturna dobra. To je besplatan broj koji se može zvati u bilo koje doba dana i noći, neovisno gdje se građanin nalazi u Hrvatskoj.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest