Zanimljiv oglas na stranicama zadnjeg Karlovačkog tjednika objavila je gradska tvrtka Vodovod i kanalizacija. Naime, dali su na prodaju, između ostalog, neobičan asortiman nevezan uz njihovu djelatnost – dvadesetak auto – radio aparata raznih proizvođača, sve zajedno s početnom cijenom od 500 kuna.
Prva je pomisao bila da u svojim službenim automobilima otpisuju stare i kupuju modernije, druga, da u vrijeme kad tvrtke sve više ograničavaju svojim djelatnicima pristup Facebooku i ostalim socijalnim mrežama kako bi povećali efikasnost, u “Vodovodu” misle da će valjda ukidanjem mogućnosti slušanja vijesti i glazbe postići to isto. Službeni odgovor iz “Vodovoda” demantirao je prvu pretpostavku u potpunosti, a druga je ostala visjeti u zraku.
– Vodovod i kanalizacija d.o.o. oglasilo je prodaju dijela radio uređaja iz službenih vozila i naših službi jer želimo postići uštede u poslovanju. Ne radi se o ukidanju slušanja radio programa, već o smanjenju radio uređaja i to na način da će prijamnici ostati u vozilima i uredima onih službi kojima je radio potreban za svakodnevno obavljanje poslova iz svoje nadležnosti, stoji u kratkom, ali promptno odaslanom odgovoru potpisanom od strane direktora Ivana Mrzljaka.
Dodatno pojašnjenje u čemu se sastoji ušteda vađenjem radio aparata iz službenih vozila nismo dobili. U 500 kuna koliko je početna cijena te polovne robe? Hoće li akumulatori trajati duže, auti trošiti manje goriva ili je u “Vodovodu” primijećeno da djelatnici koji koriste službeno vozilo ne izlaze iz automobila raditi već ostaju slušati radio? Nismo sigurni je li u pitanju zaista štednja ili nešto drugo, pouzdanim se čini tek da je vađenje radio prijemnika iz službenih vozila prilično bizaran poduhvat. KAportal.hr