Nakon prodanih 100 tisuća hl, Karlovačko Radleru nagrada za najbolju inovaciju

Nakon prodanih 100 tisuća hl, Karlovačko Radleru nagrada za
najbolju inovaciju

Karlovačko Radler najbolja je inovacija po ocjenama Heineken Brand Building Awardsa koji je prošlog tjedna održan u Amsterdamu, javljaju iz Karlovačke pivovare. Kako navode, ova je nagrada potvrda izvrsnih rezultata Karlovačko Radlera čije je lansiranje donijelo nešto sasvim novo na hrvatsko pivsko tržište.

– Ove je godine za nagrade bilo prijavljeno oko 120 projekata iz komercijalnih sektora više od 100 zemalja diljem svijeta. Nagrade se dijele u 5 kategorija a Karlovačko Radler proglašen je pobjednikom u kategoriji inovacije, stoji u priopćenju Pivovare.

Kombinacija piva i soka pokazala se “punim pogotkom” kod potrošača što, kažu u Pivovari, pokazuje i više od 100 tisuća hektolitara prodanog Radlera.

– Iznimno smo ponosni na ovu nagradu. To je potvrda odličnog timskog rada u Karlovačkoj pivovari. Svi dijelovi organizacije doprinijeli su ovom uspjehu. Karlovačko Radler najbolji je primjer kako mi u Karlovačkoj pivovari živimo svoju viziju da budemo najbolja pivovara u Hrvatskoj, rekao je o nagradi predsjednik Uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher. KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest