Zbog duga bivšem novinaru Tjednik u blokadi, Vičić prijavio Obajdina da mu je prijetio

Zbog duga bivšem novinaru Tjednik u blokadi, Vičić prijavio
Obajdina da mu je prijetio

Karlovački tjednik postao je jedina gradska tvrtka čiji je račun u blokadi i to zbog zadužnice bivšeg urednika/novinara Tome Vičića koji je Tjednik tužio za neisplatu zaostalih potraživanja u visini oko 30 tisuća kuna. Dug je  napravljen dok je Vičić bio zaposlenik neslavno propalog KA dnevnika, u karlovačkoj javnosti zapamćenog kao pamfleta HDZ-ove gradske vlasti, a kojem je Tjednik bio izdavač.

Kako nam je preko glasnogovornice Grada kazala dogradonačelnica Marina Kolaković, istina je da se Tjednik našao u blokadi. No srećom, djelatnicima Tjednika su plaće za studeni isplaćene prije blokade tako da božićne blagdane ipak neće dočekati bez “kune u džepu”.

Kako je ova gradska tvrtka već iskoristila mjesečnu dotaciju od Grada u visini sto tisuća kuna, račun će najvjerojatnije biti odblokiran tek u siječnju sljedeće godine kad će biti i podmiren dug prema Tomi Vičiću. Kolaković napominje da je Vičiću bila ponuđena nagodba ali je on to odbio pa je nakon što je Županijski sud potvrdio odluku Općinskog suda, pokrenuta ovrha.

No blokada računa nije jedini problem s kojim će se morati suočiti direktor Karlovačkog tjednika Željko Obajdin. Kako nam je rekao Tomo Vičić, direktora Obajdina je prijavio policiji zbog navodnih prijetnji.

– Sreo sam Obajdina i rekao mu kakva je situacija a on me je verbalno napao, rekao mi da će me uništiti, da sam ja krivac za upropaštavanje Tjednika, pa sam ga prijavio policiji, rekao nam je Vičić dodavši kako su prijetnje ozbiljne te da to ne može biti nivo razgovora jednog direktora gradske tvrtke.

Iako smo jučer u  više navrata pokušali telefonski dobiti Željka Obajdina, prvo u redakciji, a poslije i na službeni mobitel nismo uspjeli.

KAportal.hr

Ovih dana dobili smo nebrojeno poziva u pomoć naših građana koji, dobivši nove račune od Toplane, dobivaju slomove živaca i vape za pomoći jer jedva imaju za kruh a kamoli za sulude cifre na računima od kojih im se zavrtjelo u glavi. Interesantno je kako se perfidno čekalo da prođu izbori, pa se tek onda podigla cijena grijanja.

Zadnjih tjedan dana zapanjujuće su izjave čelnog čovjeka Toplane kako su, eto, morali tako podići cijene jer posluju u strahovitom gubitku. Pa zar su građani ti koji će spašavati nesposobnost odgovornih za gubitke Toplane, ili u maniri već opće poznate bahatosti misle da su građani ovce koje mogu šišati do mile volje? Činjenice su u ovom slučaju vrlo jasne:

U Toplani ima previše uhljebljenih po kriteriju stranačke knjižice oko 80-ak ljudi, što je suludi broj jer prave potrebe govore da ih je dovoljno oko 30-ak , a racionalizaciju je nužno i potrebno hitno provesti radi smanjenja nepotrebnih troškova.

Toplana nije potpisala nove ugovore s građanima a cijene su podigli unatoč protivljenju HERA-e (dva puta su im na pismeno poslali da se ne daje pozitivno mišljenje na njihovo traženje povećanje cijene grijanja 9.2 i 15.7. 2011).

Činjenica je i da godinama nije ulagano u obnovu postojeće mreže, da zapravo mi građani plaćamo i to što Toplana grije parkove, livade, golubinjake i kokošinjce jer sustav pušta na sve strane, a očekuju od građana da taj nemar i indolenciju plate iz svojih džepova.

Kada se pak traže informacije, u Toplani vlada “omerta” (mi Laburisti smo predali zahtjev za javnim informacijama- tražili smo fotokopije ugovora i novčanih transakcija- 19. lipnja 2011, međutim do dana današnjega nismo dobili ni slova iz Toplane, to je valjda “vojna tajna” ili možda nečije prikrivanje malverzacija u toj tvrtci ).

Također je to učinila i Građanska inicijativa “Za Karlovac”, međutim šutnja se nastavila i dalje, misleći da ih za to više nitko neće pitati. No mi ćemo pitati te “drugove” i sada i opet i ponovo, sve dok ne stanemo na kraj laganju, varanju i pljačkanju građana. Na to nema nitko pravo jer im Toplanu nije nitko ostavio kao nasljedstvo već kao javno dobro koje služi na korist svim građanima a ne kao firma za uhljebljenje stranački podobnog kadra, pa kako vjetar puhne tako se kadar mijenja.

Tu se postavlja pitanje i što radi Grad obzirom da je Grad vlasnik i ulagač u Toplanu, jer odgovornost snose i vlasnici, ne samo distributer. Prema zakonu o energiji, Toplana je bila obavezna sklopiti ugovore sa korisnicima prije povećanja cijene, a također su bili dužni ispoštovati i očitovanje HERA-e koje je glasilo da se veće poskupljenje ne odobrava.

Pitamo se jesu li Toplana i Grad Karlovac neki posebni feud za sebe u ovoj državi, ili samo nas bode u oči da se u ovom slučaju očigledno krši zakon a za kršenje zakona snose se sankcije. Jer kako se onda dogodilo da umjesto 14%, stignu računi uvećani 50-100 % . Molimo direktora Toplane da nas uputi u tu egzaktnu matematiku jer ne znamo u kojoj školi se to uči. Što se tiče isporuke toplinske energije, nailazimo na još veće čuđenje u tom “egzaktno matematičkom” sustavu naplate, npr. zašto nisu glavni kalorimetri postavljeni poslije izmjenjivača jer nas zapravo ne zanima koliko Toplana šalje energije, već koliko dobivamo toplinske energije na ulazu u zgrade, a zbog katastrofalnog stanja u sustavu gomila energije se gubi, samo za to nismo odgovorn i mi građani, već je to isključivo odgovornost onih koji Toplanom upravljaju.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest