Rakočević: Novi prijedlog trase pruge mijenja trasu u Dugoj Resi i poziciju kolodvora u Belaju, i tamo treba provesti javnu raspravu

Nacrt nove trase pruge u Belaju

Nakon što su u karlovačkoj gradskoj upravi najavili slanje prijedloga nove trase dvokolosječne brze pruge u Hrvatske željeznice i očekuju suglasnost, prijedlog nove trase pruge koju je izradilo Društvo arhitekata, građevinara i geodeta Karlovac, pročelnik u dugoreškoj gradskoj upravi Mladen Rakočević primjetio je da se tim prijedlogom mijenja i trasa pruge koja prolazi administrativnim područjem Grada Duge Rese i Općine Barilović, piše DugaResa.net.

Njime se, dodaje Rakočević, mijenja pozicija prvobitno planiranog kolodvora Belaj te je konstatirao da bi trebalo provesti raspravu i u tim jedinicama lokalne samouprave.

– S obzirom da sam službenik gradske uprave Duga Resa profesionalna mi je dužnost zastupati interese Grada Duge Rese i upozoriti na to a s druge strane sam i vijećnik u Gradskom vijeću Grada Karlovca pa moram djelovati u interesu obje zajednice. Koliko vidim nitko ne predlaže raspravu u Gradskom vijeću Grada Duge Rese i Barilovića a mijenja se trasa i pozicija kolodvora. Lijepo i pohvalno je da se DAGGK uključio u ovu problematiku i kao stručna udruga dao prijedlog novog riješenja. Izgradnja bilo kakve infrastrukture, pa tako i željezničke, trebala bi biti od interesa i koristi društvenoj zajednici gdje god se ona gradi, kaže Rakočević.

Dodaje da se prvobitno predloženim rješenjem kolodvor Belaj postavljen na administrativnoj granici između Duge Rese i Barilovića uz županijsku cestu koja ih povezuje blizu naselja Pećurkovo Brdo. Sada se predlaže 1 kilometar ili 1,5 km južnije blizu naselja Bošt. Koliko je to dobro ili nije trebalo bi raspraviti, kao što se to raspravilo i u Karlovcu.

– Buduća pruga financirat će se 85 posto iz EU fondova i doprinijet će ukupnom razvoju naše države. O trasi se već raspravljalo 2008. godine o čemu su mediji već izvještavali. Pruga će se izgraditi za desetak godina ( ili manje) i tada će se početi osjećati utjecaji na razvoj lokalne sredine kuda pruga prolazi, ali danas treba o tome razgovarati, kaže Rakočević.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest