Oni ne žive k’o ministri – od ovdašnjih gradonačelnika novi auto vozi samo Jelić, ostali “oldtajmere” od šest do dvanaest godina

Uz bok ministarskoj kupnji automobila od ovdašnjih gradova može
stati samo Karlovac. Jedini je on, prije mjesec dana, kupio novi
auto za gradonačelnika, doduše ne Audi A6, nego Volkswagen Passat
2.0 TDI i to za 319.285 kuna.

Ostali gradonačelnici gradova u Karlovačkoj županiji – osim
ozaljske gradonačelnice koja ga i nema – voze se u službenim
autima starim od šest do dvanaest godina, a na tragu ministarskog
voznog parka mogao bi biti samo županov – da nije kupljen prije
osam godina.

– Ivan Vučić koristi službeni automobil marke Audi A6 (3,0) 
koji je nabavljen putem leasinga 2006. godine. Rata leasinga
mjesečno je stajala 1.165 eura, a vozilo je otkupljeno 1. lipnja
2011. godine, s ostatkom vrijednosti od 113.634 kune. Vozilo je
staro osam godina i ima prijeđenih više od 350 tisuća kilometara,
precizirao je v.d. pročelnik Ureda župana Bernardo Pahor.

Na pitanje koje smo proslijedili i Županiji i gradovima o cijeni
automobila nije odgovorio iznosom, no po našoj računici, ispada
da je županijski Audi uvjerljivo najskuplji auto lokalnih
dužnosnika: plaćen je bar 489.300 kuna. Doduše, puno prije no što
je sisačka županica Marina Lovrić Merzel poželjela auto baš kakav
i bivši karlovački župan Ivica Horvat.

Nakon karlovačkog, najmlađi je službeni automobil onaj slunjskog
gradonačelnika. Željko Rendulić, također u Passatu, odnedavno se
vozi sam jer radno mjesto vozača u tamošnjoj gradskoj upravi više
ne postoji.

– Gradonačelnik na raspolaganju ima VW Passat iz 2008. godine
koji je nabavljen putem operativnog leasinga na razdoblje od 5
godina. Troškovi najma iznosili su ukupno 274.000 kuna, a otkup
automobila nakon isteka leasinga iznosio je 75.000 kuna, što
znači da je ukupni trošak iznosio 349.000 kuna, naveli su iz
Grada Slunja.

I ogulinski gradonačelnik vozi Passat, ali star 11 godina, koji
sada, bar u knjigama, ništa ne vrijedi.

– Gradonačelnik Jure Turković koristi VW Passat kupljen 2003.
godine. Cijena mu je tada  bila 235.000 kuna, a sada se
vrijednost knjigovodstveno vodi 0,00 kuna, odgovorila nam je
glasnogovornica Karmela Matić.

Dugoreški gradonačelnik Ivan Baršić vozi najstariji i
najjeftinije plaćen službeni automobil – Škodu.

– Grad Duga Resa za potrebe gradonačelnika ima u vlasništvu
automobil Škoda Octavia, star 12 godina, kupljen 2002. godine za
cijenu od 150.000 kuna koja je u cijelosti otplaćena, navela je
tajnica Grada Helena Medić, napomenuvši da se gradonačelnik
službenim automobilom koristi rijetko, samo za duže putne
relacije dok lokalne obilaske i potrebe obavlja vlastitim
automobilom ne koristeći za to naknadu putnog troška.

Možda to čini ozaljska gradonačelnica jer u gradu na Kupi
službenog gradonačelničkog automobila nema! I to još od kad je na
čelo grada došla Biserka Vranić, pa odlučila prekinuti praksu
svog prethodnika i ne plaćati leasing za VW Passat od oko 3.500
kuna mjesečno.

– Grad Ozalj nema službeni automobil za potrebe gradonačelnice,
niti ga je imao od 2001.g., već je bivša gradonačelnica Biserka
Vranić, pa tako i sadašnja gradonačelnica Gordana Lipšinić za
službene potrebe koristi svoj osobni automobil, izjavila je
pročelnica Irena Goršić, dodavši da i zamjenica gradonačelnice te
pročelnice ili drugi službenici za službene potrebe koriste svoje
osobne automobile, često i bez obračuna putnih troškova. Inače,
Grad Ozalj ima samo jedan službeni automobil – Renault Twingo, iz
2000., kojeg koriste uglavnom za komunalne poslove.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest