Grad Karlovac drugi u Hrvatskoj po izdvajanju za medije – svaki Karlovčanin u 2012. za njih dao 55 kuna

Grad Karlovac drugi u Hrvatskoj po izdvajanju za medije – svaki
Karlovčanin u 2012. za njih dao 55 kuna
Karlovačka gradska uprava

Karlovačka gradska uprava

Grad Karlovac je drugi po redu u TOP 5 lokalnih samouprava s
najvećim izdvajanjem za medije iz gradskog proračuna. Ovo je
zaključak istraživanja koje je provelo Hrvatsko novinarsko
društvo te objavilo u najnovijem broju svog glasila Novinar dok
su podaci za 2012. godinu. Prvi je, očekivano Grad Zagreb koji za
medije u toj godini izdvojio 16 milijuna i 717 tisuća kuna a
financirao je niz portala i radio postaja, ali jedini u Hrvatskoj
putem natječaja ili postupka javne nabave.

Karlovac je na drugom mjestu sa 3,1 milijun kuna izdvojenim za
medije, ispred Osijeka, Dubrovnika i grada Rijeke. Do vrha u
Hrvatskoj je došao isključivo zahvaljujući dvama medija koja su
se, barem dosad, u milijunskim iznosima financirali iz gradskog
proračuna – Hrvatskog radio Karlovca i Karlovačkog tjednika.

Tako je u 2012. godini Karlovački tjednik dobio 1,3 milijuna kuna
subvencija dok bi, podsjetimo, u ovoj godini trebao dobiti gotovo
triput manje, svega 500 tisuća kuna. Radio Karlovac je drugi
jedini subvencioniran medij sa 1,2 milijuna kuna, te dodatnih 156
tisuća kuna putem ugovora za prijenose sjednica, dok su ostali
mediji od Grada imali koristi isključivo prodavanjem oglasnog
prostora, plaćenih emisija, te TV4 Rijeke za prijenos sjednica.

Tako je na oglasima Večernji list zaradio 100 tisuća kuna
gradskog novca, KA Vision/TV 4 Rijeke za oglase i prijenose 96
tisuća,  a Radio 047/Trend Radio oko 20 tisuća. Radio
Mrežnica je uprihodila 10 tisuća kuna, a KAportal, niti pet
tisuća, točnije 4.750 kuna.

U HND-u su precizno izračunali i koliko je, u odnosu na broj
stanovnika, svaki Karlovčanin financirao medije – sa 55 kuna.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest