Brendira se i Karlovačka županija – srećom, novac za to predviđen od Ministarstva poduzetništva

Grad Slunj (foto arhiva KAportala)

Nakon Grada Karlovca koji je prilična sredstva izdvojio za proces “brendiranja”, na ovaj potez odlučila se i Karlovačka županija. Jučer su u Uredu župana prezentaciju imale tvrtke “Hendal Market Research”i “Status grupa” koje provode proces brendiranja a koji će biti financiran sredstvima Ministarstva poduzetništva iz programa Poduzetnički impuls 2013.

– Projekt je predstavljen u Uredu župana Karlovačke županije županu Ivanu Vučiću, njegovim zamjenicima i pročelnicima Upravnih odjela Karlovačke županije, a nazočni su bili i predstavnici Razvojne agencije, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje Područnog ureda Karlovac i Hrvatske gospodarske komore Županijske komore Karlovac, kažu u Uredu župana.

Predstavljeni rezultati ankete i analiza prepoznatljivosti Karlovačke županije kod građana Karlovačke i susjednih županija te su predočeni prijedlozi i varijante za buduće brendiranje i marketinško pozicioniranje Karlovačke županije.

– Karlovačka županija će temeljem predloženih varijanti izvjestiti predlagače o prihvaćanju i daljnjoj razradi predočenog, kako bi se postupak brendiranja završio u sklopu projekta i programa Poduzetnički impuls 2013., dodaju u Uredu župana.

Zanimljivi su prijedlozi stručnjaka koji su se malo “poigrali” brojkama tako da su u slogana “Karlovačka županija za 5” objedinili pet gradova, četiri rijeke, tri glavna pravca razvoja, dva prometna pravca i jednu – županiju. Predlaže se i nekoliko slogana, kao i da bi svoje “brendove” trebali razviti i ostali gradovi u Županiji. To su, naime, Karlovac i Ogulin već učinili.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest