Iako trenutno ima objavljen natječaj samo za administrativnog tajnika, i to na određeno vrijeme, Grad Karlovac ove bi godine mogao na određeno zaposliti još dvoje, a na neodređeno vrijeme 15 ljudi, te na stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa angažirati 53-oje mladih.
Proizlazi to iz ovogodišnjeg Plana prijama u službu u upravna tijela Grada Karlovca, objavljenog, uklonjenog, pa ponovo objavljenog na službenoj web stranici, koji je gradonačelnik Damir Jelić donio 15. svibnja. Ostvari li se Plan, broj od 134 zaposlenih – bez gradskih dužnosnika – premašit će 150.
Najviše praznih mjesta u UO za poslove gradonačelnika
Od 10 upravnih odjela, najviše, šest službeničkih radnih mjesta, upražnjeno je u onom za poslove gradonačelnika, gdje je trenutno 13 zaposlenih, četiri su osobe na stručnom osposobljavanju, a još 7 bi trebalo stići istom mjerom za poticanje zapošljavanja.
U Upravnom odjelu za proračun i financije, gdje je sada 16 zaposlenih, još su četiri slobodna radna mjesta, dok bi se jednoj osobi na stručnom osposobljavanju, po Planu za 2014., trebalo pridružiti još sedam.
Dovoljno zaposlenih samo u dva upravna odjela
Upravni odjel za poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja takvom mjerom poticanja zapošljavanja angažirao bi jedanaest ljudi, a kako 16 zaposlenih ne treba “pojačanje”, odnosno, sva radna mjesta su popunjena, ove godine novog zapošljavanja ne bi trebalo biti.
Nepopunjenih radnih mjesta nema ni u Upravnom odjelu za imovinsko-pravne poslove i upravljanje imovinom, dok u onom za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša postoje dva, ali njihovo popunjavanje nije planirano.
Jest u upravnim odjelima za investicije i EU fondove, gdje nedostaju dva službenika, baš kao i u onom za opće poslove, dok je po jedno slobodno radno mjesto u upravnim odjelima za komunalno gospodarstvo, za poduzetništvo, poljoprivredu i turizam, te za društvene djelatnosti.
Stručno osposobljavanje trebaju svi odjeli
Svi odjeli planiraju ove godine “uzeti” na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa mlade, uglavnom visoke stručne spreme, i to od jednog do 11, koliko bi trebalo stići u Upravni odjel za poslove provedbe dokumenata prostornog uređenja.
Po Planu tako ispada da je karlovačka Gradska uprava – upotrijebimo li izraz koji njeni čelnici tako rado koriste – potkapacitirana. Prije godinu dana, kada je usvojen Plan za 2013., u Gradu je su bila 124 zaposlena, ne računajući gradonačelnika i zamjenike.
KAportal.hr