
Nogometna groznica počela je tresti Hrvatsku, no u deset tisuća kilometara udaljeni Brazil samo će mali dio onih privilegiranih sretnika koji si mogu priuštiti da Modrića i društvo gledaju uživo.
Svi ostali, osuđeni su na grickanje noktiju uz televizijske ekrane tako da nije ni čudo da i uoči ovog Svjetskog prvenstva raste prodaja televizora, po mogućnosti što većih dimenzija.
Da se televizori prodaju više nego dobro potvrdili su nam u karlovačkom Comelu gdje je tijekom svibnja zabilježen porast prodaje TV-a dok se, s obzirom na akcije, prava navala tek očekuje. Comel je prigodno, upravo pred Svjetsko prvenstvo, otvorio i novi audio – video odjel u kojem nudi velik broj televizora svih veličina, za svačije ukuse i džep. U Comelu nam kažu da je na akciji više modela, televizori renomiranih proizvođača Samsung, Philips i LG.
Slično je i u karlovačkom Technomarketu u Shopping centru Karlovčanka. Kako nam je kazao šef poslovnice, brojni su televizori na akciji, nude se razni paketi dok su stari modeli smart TV-a također sniženi pa je, s obzirom na nadolazeće Svjetsko prvenstvo, povećana prodaja evidentna. “Ručice trljaju” i u karlovačkim trgovačkim centrima tako da će od nogometa opet mnogi zaraditi. Nažalost previše puno je onih koji se ne vesele nogometu jer imaju većih životnih problema, no i njih bi “Vatreni” mogli barem nakratko oraspoložiti i dati im novu nadu.
Za one koji pak neće u kupovinu novog TV-a, za uživanje u nogometu poslužit će i stari, dok će zasigurno svaki kafić imati prilično velike ekrane i dobru ponudu za vrijeme trajanja Svjetskog prvenstva.
KAportal.hr