Vozni park gradskih tvrtki: ViK-ov najbogatiji, HRK-ov jedini auto pokvaren, a direktori voze od Mondea do “Puntića”

Vozni park karlovačkih gradskih tvrtki, onaj dio koji se odnosi
na osobne automobile, skromniji je od onoga čime raspolaže
Gradska uprava, a i auti direktora nisu ni blizu
gradonačelnikovom Passatu – i oni najvrijedniji upola su
jeftiniji od njega.

Po broju osobnih automobila prednjači Vodovod i kanalizacija, ima
ih 19 i, poručuju iz tvrtke, mogu ih koristiti svi zaposlenici u
službene svrhe. Čistoća posjeduje šest osobnih, te četiri
gospodarsko – dostavna vozila, a kao i u ViK-u, koriste ih
zaposlenici po potrebi posla.

Šest je osobnih automobila u Zelenilu, a iz tvrtke na naš upit
odgovaraju da ih koriste direktor, tehnički direktor, voditelji
odjela parkovi, pogrebno, mehanizacije, voznog parka i prometne
signalizacije, uzgoja i proizvodnje bilja, izrade i aranžiranja
vijenaca, voditelji timova u odjelima, radnici i služba nabave.
Inkasator ima tri automobila, a Gradska toplana dva, dok Mladost,
Dječji vrtić Karlovac, Dječji vrtić Četiri rijeke, Gradski muzej,
Gradska knjižnica, Karlovački tjednik i Hrvatski radio Karlovac
imaju samo po jedan automobil. Doduše, Radio je trenutno i bez
tog jednog jer je Ford Escort iz ’98 u kvaru…

Dječji vrtić Karlovac posjeduje Renault Clio, a Četiri rijeke
Ford Fiestu, Muzej ima Citroen Berlingo, Knjižnica Opel Astru, a
Tjednik Škodu Fabiu. U tvrtkama i ustanovama koje imaju jedan
auto, koriste ga svi zaposlenici, odnosno, nije na raspolaganju
samo direktoru ili ravnatelju 24 sata dnevno. Izuzetak je
Mladost, gdje je Opel Corsa iz 2006. po odluci NO 24 sata
direktorova, no, kažu u ovom gradskom poduzeću, koriste je i
drugi zaposlenici, ovisno o potrebama tvrtke.

Od gradskih direktora, u najnovijem i najskromnijem automobilu
vozi se direktor Inkasatora – Fiat Puntu starom godinu dana. Isto
je godište, doduše, i auto direktora Gradske toplane, no ne
spadaju u istu klasu. Golf 7, iz 2013. godine, kupljen je ove
godine u siječnju. Za koliko, iz Toplanina odgovora “rabljen 6
mjeseci s cijenom povoljnijom 20% od nabavne” baš i nije
vidljivo, no najniža cijena takvog auta je oko 120.000 kuna.

Nešto više plaćen je 2011. VW Golf 2.0 TDI, 141.312 kuna, koji je
na korištenju direktoru ViK-a. Ni on ga, poput direktora
Inkasatora i Mladosti, ne koristi za godišnjeg odmora.

Kao i direktor Gradske toplane, i direktor Zelenila ima pravo
korištenja službenog automobila 24 sata dnevno cijelu godinu, a
riječ je o Ford Mondeu 2.0 TDCI iz 2008, nabavljenom na leasing
za 170.970 kuna, bez PDV-a.

Četiri godine mlađi je auto direktora Čistoće, Opel Insignia iz
2012., a plaćena je 21.993 eura, dakle, oko 170.000 kuna. Većina
direktora, koji imaju službeni automobil 24 sata dnevno, ne prima
naknadu za prijevoz, a direktor Čistoće – po dostavljenim nam
podacima, jedini – čak plaća njegovo korištenje izvan radnog
vremena. Prosječno, mjesečno 720 kuna.

Upite o osobnim automobilima svim gradskim poduzećima i
ustanovama poslali smo isti dan, u razmaku od nekoliko minuta.
Većina je odgovorila taj dan, nekima je trebalo duže od deset
dana, a samo Hostel Karlovac i Zorin dom nisu uspjeli u tri
tjedna odgovoriti na nekoliko pitanja o službenim automobilima.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest