Turisti o karlovačkim hotelima – Oduševljeni renomiranom Koranom i “nepoznatim” Cindrom, a za Carlstadt ni ne znaju

foto: karlovac-touristinfo.hr

Booking.com najveća je svjetska stranica koja služi kao posrednik
između hotela i drugih smještajnih objekata i gostiju. Već i ova
činjenica trebala bi biti dovoljna da svaki hotel poželi naći se
na njoj, a iz teksta će biti jasno kako je učinak izvanredan.
Ipak, na listi smještajnih kapaciteta grada na četiri rijeke nema
hotela Carlstadt. Da li je ovaj hotel odbio biti na listi
(Booking.comu kao posredniku plaća se i određena provizija) ili
je s nje “skinut” zbog nečeg drugog nismo uspjeli saznati, ali
šteta je za hotel jer već prvo ime na ljestvici dovoljno pokazuje
koliko vrijedi biti na ovaj način izreklamiran diljem svijeta.

Na prvom mjestu, naime, nalazi se Bed & Breakfast “Cindra”,
za kojeg vjerojatno još nije čuo ni dobar dio Karlovčana.
Turisti, međutim, jesu i daju mu izvanredne ocjene. Iako je
otvoren tek ove godine, već ima brojne pohvalne i pozitivne
recenzije i ukupnu ocjenu 9.2. Izuzevši izvjesnog Poljaka kojem
ime “Bed & Breakfast” nije sugeriralo da se ne radi o hotelu
pa ima podulji protest zbog činjenice da to nije hotel, svi
ostali oduševljeni su ovim prostorom na Rakovcu.

Među hotelima prednjači, očekivano, hotel “Korana Srakovčić”.
Brojne nagrade koje je osvojio sigurno imaju svoju podlogu, a to
potvrđuju i gosti koji mu u brojnim recenzijama daju visoku
ocjenu 8.8. Iako redom hvale ljubaznost osoblja, prekrasan okoliš
i rijeku Koranu, hotelske sadržaje i hranu, turisti nešto manju
ocjenu daju cijeni, smatrajući kako je unatoč vrhunskoj usluzi
ipak malo previsoka. Mnogi hvale i samu lokaciju u miru i tišini
prirode, no jedan gost iz Kanade u hotelu se našao za vrijeme
“vrištećeg koncerta pod prozorom” – pretpostavljamo da je riječ o
nekom od događanja na Kinološkom ili ŠRC-u Korana, što, eto, nije
baš dobro sjelo ovom gostu.

Identičnu ocjenu 8.8 ima i pansion Šu-Šu. Zanimljiv je upravo u
kontekstu buke, jer iako je u prizemlju vikendima vrlo bučan
noćni bar, gosti ga zbog toga ne kritiziraju, već naprotiv,
upravo zvučnu izolaciju u sobama mnogi ističu kao ono što ih je
oduševilo. Među zamjerkama ističe se nedostatak obroka.

Hotel Europa i motel Žganjer ocijenjeni su vrlo pristojno (7.6
odnosno 7.5). Eventualne manjkavosti kod njih su znatno manje
bitne, jer većina ih koristi tek kao usputno prenoćište. Ipak,
kod hotela “Europa” ističu se prigovori na doručak pa bi u ovom
objektu mogli povesti računa o toj komponenti usluge.

U neposrednoj karlovačkoj okolici iznimno dobre ocjene od strane
turista dobili su hotel Draganić (9.2) kojem je glavna zamjerka,
pogotovo stranaca, vrlo loša internet veza te hotel Amarilis u
Netretiću (8.6), kojem, slično kao karlovačkoj Europi, najviše
zamjeraju vrlo loš doručak.

Kada je u pitanju cijela Karlovačka županija još jedan hotel ima
ocjenu 9.2 – riječ je o “Degeniji” u Selištu Drežničkom,
odredištu brojnih posjetitelja Plitvičkih jezera – u nizu
pohvala, glavna zamjerka dijela gostiju je, pogodite? Doručak.

Na drugoj strani ljestvice, barem po mišljenju turista je, pak,
hotel Josipdol. Kritike (ponekad i izuzetno oštre) gostiju nećemo
iznositi ovdje, no hotelskom menadžmentu preporučamo da ih dobro
prouče, jer Booking.com mnogima je, pogotovo strancima, jedan od
osnovnih “alata” za odabir gdje će odsjesti.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest