Nakon uspješnih rezultata u 2014., TZ grada Karlovca dobila gotovo pola milijuna kuna za oglašavanje u narednoj

Nakon iznimno uspješnih turističkih rezultata ove godine,
Turistička zajednica grada Karlovca u suradnji sa Turističkom
zajednicom Karlovačke županije te nositeljima smještajne ponude
(hotel Korana Srakovčić, hotel Carlstadt i kamp Radonja) i u
idućoj će godini ostvariti značajnu potporu za oglašavanje. Prema
rezultatima javnog poziva Hrvatske turističke zajednice za
udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama za 2015. godinu za
oglašavanje svoje ponude karlovačka će TZ, zajedno s nositeljima
smještajne ponude koji su se odlučili na udruženo oglašavanje,
dobiti potporu HTZ-a u ukupnom iznosu od gotovo pola milijuna
kuna.

TZ grada Karlovca potporu će dobiti temeljem rezultata javnog
poziva po Modelu V. Hrvatske turističke zajednice koji se odnosi
na oglašavanje ponude kontinenta. HTZ je temeljem javnog poziva
za udruženo oglašavanje odobrio potporu u iznosu od 365 tisuća
kuna za oglašavanje imidža i ponude grada Karlovca i destinacije
Zeleno srce Hrvatske. Dodaju li se tome potpore koje su za
oglašavanje odobrene smještajnim kapacitetima (hoteli Korana
Srakovčić i Carlstadt, kamp Radonja) na karlovačkom području,
potpora oglašavanju karlovačke turističke ponude je vrijedna
gotovo pola milijuna kuna.

Po prvi puta osim samog grada reklamirat će se i nova destinacija
– “Zeleno srce Hrvatske”, koja uz Karlovac obuhvaća i područje
grada Ozlja i općine Ribnik.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest