– Ovim događajem uplovili smo u budućnost. Karlovačko pivo ima
dugu tradiciju, no to je pivo koje se stalno razvija i okrenuto
je budućnosti. Nova etiketa ponosno pokazuje svu strast i umijeće
koje ulažemo u naše Karlovačko. Podsjećamo i na hrvatski ječam
kojeg koristimo u Karlovačkom pivu. Za nov izgled Karlovačkog
inspirirale su nas sirene – simbol karlovačkih rijeka koje su
oduvijek povezivale ljude. Tako i naše Karlovačko povezuje sve
nas optimiste i zaljubljenike u život, a vjerujemo da će tako
biti i u budućnosti u koju plovimo, istaknula je Branka Slaveska,
predsjednica Uprave kompanije HEINEKEN Hrvatska.
Karlovačko pivo novog izgleda, ali istog vrhunskog okusa, uskoro
stiže na tržište. U proizvodnji Karlovačkog piva koriste se
prirodni sastojci: slad napravljen od ječma s hrvatskih polja,
voda, kvasac i hmelj. Karlovačko pivo ne sadrži konzervanse,
aditive niti sirovine GMO podrijetla. Ukoliko se u njemu uživa
umjereno, pivo može biti dio zdravog stila života. Osim toga,
pivo sadrži manje kalorija nego mnoga druga pića stoga ne čudi da
su u njemu uživale i brojne dame na sinoćnjem događanju.
Karlovačko aktivno promiče odgovornu konzumaciju alkohola pa je
za goste događaja u Laubi bio organiziran besplatan prijevoz
taksijem kako bi sretno i sigurno stigli svojim kućama.
Sponzorirani članak