Zagrebačka tvrtka Amali Doare koja na više medija predstavlja
hrvatske top destinacije (knjige, internet stranice, a odsad i
televizijske emisije) predstavila je danas u Gradskoj vijećnici
polusatnu turističku emisiju o gradu Karlovcu i njegovim
ljepotama, koja će biti dio serijala “Top destinacije specijal”,
koji će se prikazivati na desetak televizijskih postaja u
Hrvatskoj i susjednim državama.
Emisija predstavlja povijesne znamenitosti, turističku ponudu
grada na četiri rijeke, manifestacije i seoski turizam, a osim u
kompletnom trajanju, vrtjet će se i promo filmić u trajanju od
pet minuta.
Nakon protekle godine i odličnih turističkih rezultata, grad
Karlovac ove će godine u turistički sektor uložiti čak 35
milijuna kuna – dio otpada na velike projekte kao što je uređenje
Muzeja domovinskog rata na Turnju i KAquarium no tu su i druge
aktivnosti, kao što je dugo očekivano uređenje interijera Starog
grada Dubovca te noviteti na Foginovom kupalištu na Korani.
KAportal.hr