Novi val o Kauflandu: Pozvali vodstvo trgovačkog centra da uloži više u higijenske i ekološke standarde

Karlovačka organizacija Novog vala javnosti se ponovo obratila
priopćenjem, ali ovog puta ne s političkim temama već su ih
zasmetali, kako kažu, higijenski i ekološki standardi u
karlovačkom trgovačkom centru Kaufland.

S obzirom da velik broj Karlovčana svakodnevno kupuje u ovom
trgovačkom centru te da su itekako zainteresirani za ovu temu,
priopćenje Novog vala prenosimo u cijelosti…

– Kada je otvoren Kaufland po čistoći i higijeni bio je nalik
današnjem Intersparu. Međutim, s vremenom se širio unutar i izvan
prostora s čime je gubio osjećaj za prvotni red i higijenu. Uz
velika kolica uveo je manja za kupovinu koja su posložena tako da
kotačići iz jednih kolica završavaju u dijelu drugih kolica u
kojem se odlažu namirnice, što nije higijenski.

Nekad dovoljno širok i pristupačan ulaz u Kaufland sada je
smanjen izgradnjom pečenjarnice i stolovima ispred nje. Problem
je i što pečenjarnica proizvodi enormne količine snažnog mirisa
pečene piletine koji se širi po cijelom trgu. Neki ljudi su
vegetarijanaci i ne mora im takav miris biti ugodan. Zagađenje
zraka je ozbiljan problem te pozivamo Kaufland da uloži u
kvalitetnije filtere zraka i tako prestane zagađivati zrak sve do
gradske knjižnice.

Zatim, svatko tko prođe uz stranu Kauflanda uz vanjski parking ne
može a da ne vidi hrpu opušaka i ptičjeg izmeta. Sve to stvara
dojam da se ide u ubožnicu ili u “bank food” po bonove za hranu,
a ne u supermarket.

Ne, to nije sve o velikim higijenski propustima u Kauflandu.
Naime, tko poželi izbjeći pokretne stepenice, čeka ga jedan od
najprljavijih javnih liftova u Karlovcu. Kaufland, prenatrpan
policama i štandovima više nije mjesto higijene, svjetla i
zdravlja, iako svake večeri svoju zaradu iznosi u vrećama novca.
Nekada filozofija prijateljskog ponašanja prema kupcima nije bila
strana Kauflandu pa se nadamo da će uvažiti naše dobronamjerne
primjedbe i napraviti novi iskorak u kvaliteti komuniciranja s
kupcima koja ne ovisi samo o ljubaznim trgovcima i trgovkinjama
nego i o ulaganjima u higijenu kupovanja, navode u Novom valu uz
napomenu da pozivaju vodstvo Kauflanda da pridonesu javnom
zdravstvu Karlovca tako da posveti više pažnje higijenskim i
ekološkim standardima u karlovačkom Kauflandu.

KAportal.hr

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@kaportal.hr ili putem forme Pošalji vijest