– Svjesni smo da je bezalkoholno pivo već godinama pod povećalom
kritičara koji ga nisu smatrali ‘pravim pivom’. Međutim, s
Heinekenom 0.0 ne samo što smo dokazali da bezalkoholno pivo može
imati izvanredan okus, nego smo i pokazali da se u njemu može
uistinu uživati. Heineken 0.0 mijenja i koncept konzumacije jer
je odsad u kvalitetnom pivu moguće uživati i na poslovnom ručku,
tijekom radnog vremena, u zračnoj luci, u dopodnevnoj šetnji,
poslije treninga, na sportskom događanju i drugim prilikama u
kojima to inače nije prikladno ili uobičajeno. Također, osim
popularnosti zdravog načina života, raste i tržište prirodnih
bezalkoholnih pića, a Heineken 0.0 sa svojih 0.0% alkohola, samo
69 kalorija i prirodnim sastojcima, ovim potrošačima pruža upravo
ono što žele”, izjavio je Filip Rabuzin, direktor marketinga
Heinekena Hrvatska.
Osim što po prvi puta proizvodi bezalkoholno pivo pod brandom
Heineken, kompanija premijerno koristi plavu boju na etiketi.
Time se odstupilo od tradicionalne zelene boje, ali se
istovremeno jasno odredila razlika između bezalkoholne i
alkoholne inačice piva Heineken.
Dolazak Heinekena 0.0 na tržišta diljem svijeta popraćen
globalnom TV kampanjom naziva “Ode to Openess” koja će promicati
otvorenost prema novim iskustvima i promjenu percepcije
uvriježenih društvenih obrazaca.
Sponzorirani članak