PROMO

OBAVIJEST ZA KORISNIKE

Vodovod i kanalizacija - komunikacija i kontakti za korisnike, reklamacije i kvarove

Vodovod i kanalizacija - komunikacija i kontakti za korisnike, reklamacije i kvarove

Obaviještavamo cijenjene korisnike naših usluga da smo unaprijedili vidljivost komuniciranja prekida vodoopskrbe putem web stranice Društva.

Sada se poveznica "Prekid vodoopskrbe" nalazi odmah na vrhu Naslovne stranice. Na istoj se nalazi i obrazac putem kojeg nam možete dojaviti kvar,ukoliko uočite istjecanje vode u Vašoj ulici ili na nekoj drugoj lokaciji. Podsjećamo, informacije o kvarovima i prekidima vodoopskrbe u vrijeme radnog vremena možete dobiti kontaktiranjem Odjela za odnose s korisnicima na 649 113 ili 649 114, pozivom na centralu 649 100, a od 0-24 na raspolaganju je besplatni telefon 0800 400 047.

Sadržaj se nastavlja...

Upravo se čita

Zahvaljujemo se na suradnji, strpljenju i razumijevanju kojeg iskazujete u situacijama prekida vodoopskrbe.

  Za sva pitanja iz domene korisničkih prava i obveza dostupni su sljedeći kontakti:

Centrala : 047 649 100

Odjel za odnose s korisnicima: 047 649 113, 649 114 ili 649 146

Za dojavu stanja vodomjera možete koristiti naš web obrazac na poveznici :

https://www.vik-ka.hr/korisnicki-kutak/dojava-stanja-vodomjera.html ,

dostaviti podatak na e-mail: [email protected]

ili telefonski na 649 113, 649 114, 649 146.

Kontaktiranjem navedenih telefona možete se informirati o Vašoj potrošnji, o priključenju na sustav vodoopskrbe i odvodnje te od drugim temama iz domene korisničkih prava i obveza

Kontaktiranjem telefona 649 114 možete naručiti uslugu pražnjenja sabirnih i septičkih jama

Vaše upite ili reklamacije može nam dostaviti i na službeni e-mail: [email protected].

Prilikom dolaska u prostorije Društva, molimo Vas da se i dalje pridržavate propisanih mjera o obaveznom nošenju maske, dezinfekciji i držanju distance.


 

Izdvojeno


Reci što misliš!