Rješenje "crne točke"? MOST-ovi vijećnici Jeliću uputili apel: Zatvorite pješački pružni prijelaz kod željezničkog mosta
Potaknuti nedavnim nesretnim događajem na pješačkom pružnom prijelazu u ulici Obale Vladimira Mažuranića, u kojem je stradao tek punoljetni mladić, MOST-ovi županijski vijećnici traže njegovo zatvaranje i stavljanje van funkcije. Svoj prijedlog i apel uputili su i županu Damiru Jeliću, vjerujući kako svojim autoritetom, iskustvom i razumijevanjem može doprinijeti bržem rješavanju navedenog problema.
U razgovoru za KAportal, županijski vijećnik Zlatibor Tomas komentirao je kako je ovo već treći nesretni slučaj stradavanja u nekoliko godina te je potrebno zaista naći rješenje kako bi se zatvorio sporni pružni prijelaz s obje strane ulice Obale Vladimira Mažuranića, koji kako pokazuju i fotografije, nije ni adekvatno obilježen. Mišljenja je da je potrebno zatvaranje i onemogućavanje pješačkog prometa i preko željezničkog mostu, kao i prijelaz s jedne na drugu stranu obale rijeke Kupe pošto je isti moguć betonskim mostom neposredno uz željeznički most.
Sadržaj se nastavlja...
Upravo se čita
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
- Večeras je novo izvlačenje Lota 7 za Jackpot u iznosu od 1.000.000,00 eura.
-
Jedan od središnjih događaja bila je promocija novog Karakaševog romana "Potop".
Tomas napominje kako ukidanjem svih navedenih pješačkih prolaza neće se poremetiti nikakav put pješaka jer navike su se promijenile.
-Pješaci od željezničke stanice do grada sada mogu uz brzu cestu, proradila je i željeznička postaja Karlovac centar. Privredna, zdravstvena i slična djelatnost uz Kupu prema Dubovcu od centra grada potpuno se ugasila tom relacijom te je sve prebačeno na ulicu Vlatka Mačeka, pojašnjava Tomas.
S druge strane, mostovci su svjesni da nesretni događaji na predmetnoj lokaciji vjerojatno su i splet raznih drugih okolnosti od socioloških, psiholoških do odgojnih kojih nije moguće jednim potezom riješiti. No, smatraju da bi predloženo bio bar jedan korak u smanjenju mogućnosti dešavanja istih.
KAportal.hr
Izdvojeno
-
Eskadrilu od 12 rabljenih, 10 jednosjeda i 2 dvosjeda Hrvatska će platiti 999 milijuna eura, odnosno 1,18 milijardi eura s PDV-om.
-
Pita se je li i oni "moraju čekati da se tragedija dogodi, a kako bi se tek onda netko sjetio rješavati taj problem".
-
"Zašto skrivati tko je T. Š. T., osoba odabrana na natječaju za voditelja Odjela za ekonomske poslove", pitaju možemovci
-
Od izvještavanja s tržnice dogurao je do urednika i voditelja Zagrebačke panorame (1986.), mozaične emisije Dobar dan (1988.), informativno-političkog magazina Spektar (1990.), informativne emisije Slikom na sliku (1992.), urednika i voditelja TV Dnevnika (1994.)
Reci što misliš!