Svibanj je donio fantastične rezultate! Naime, s više od
1,920.000 stvarnih korisnika i dosegom do gotovo 67% svih
korisnika interneta u Hrvatskoj, RTL je postao drugi najveći
digitalni izdavač u zemlji. Stranice RTL-ovih portala prikazane
su izvanrednih 162 milijuna puta, a korisnici su portale
posjetili 35,5 milijuna puta.
Razlog za slavlje imaju i pojedinačni portali iz RTL-ova
digitalnog portfelja jer su gotovo svi ostvarili rast korisnika.
Posebno se ističe Net.hr, kojemu se broj stvarnih korisnika u
samo mjesec dana povećao za 100.000 (samo Net.hr, bez Super1), te
ih sada sada broji više od 1,530.000, što je najbolji rezultat u
povijesti postojanja navedena portala. Značajna povećanja bilježe
i RTL-ov news portal Vijesti.hr, koji je u svibnju posjetilo
rekordnih 900.000 korisnika, te RTL.hr, kojemu se broj korisnika
povećao za 50.000 u odnosu na prošli mjesec.
“Kombinacija odličnih rezultata naših tradicionalnih operacija te
povijesni doseg novoakviziranog portala net.hr u svibnju je
potvrdila relevantnost RTL-ove digitalne strategije. Ona
uključuje distribuciju najkvalitetnijih sadržaja na svim
digitalnim platformama te povećanje dosega prema svim ciljnim
skupinama. Kao trenutno drugi najveći izdavač na hrvatskom
tržištu, nastavit ćemo graditi najrelevantnji digitalni portfelj
kako za naše cijenjene posjetitelje, tako i za naše partnere
oglašivače”, izjavio je Guillaume Antoine Rabhi, direktor
digitalnog i poslovnog razvoja u RTL Hrvatska.
U svibnju je Net.hr postao dio RTL-ove obitelji
RTL Hrvatska početkom je godine započela proces preuzimanja
portala Net.hr od Telegram Media Grupe, koji je finaliziran u
svibnju. “Net.hr će se savršeno uklopiti u strategiju sustavnog
rasta korisnika naših digitalnih kanala. Sinergija televizijskog
poslovanja i digitalnog portfelja, omogućit će da svakodnevno
zabavljamo, informiramo i aktiviramo gledatelje i korisnike na
vrhunski način”, izjavio je svojevremeno Henning Tewes,
bivši predsjednik Uprave RTL Hrvatska.
Ivan Gale, direktor prodaje u RTL Hrvatska, izjavio je: “Ulaganje
u digitalne platforme dovelo je do snažnog rasta RTL-a
posljednjih godina te nas je pozicioniralo kao lidera na
tehnološkom području, dodatno osnažilo kao lidera u video
sadržaju kroz RTL Play, a s akvizicijom Net.hr-a te s brojem
posjeta postali smo digitalna kuća broj 2 na tržištu. U
kombinaciji s televizijom, najefikasniji smo i nezaobilazan medij
za plasiranje kampanja.”
Nijedan od ovih rezultata ne bi bio moguć bez vas, naših vjernih
čitatelja! Zahvaljujemo vam što nas pratite i inspirirate, a mi
ćemo vas nastaviti svakodnevno informirati i zabavljati te
donositi nova razvojna rješenja kako bi vaše korisničko iskustvo
bilo još bolje.
Izvor: gemiusAudience, svibanj 2019.