Američki tinejdžeri sve rjeđe koriste Facebook te u virtualnoj
komunikaciji biraju ostale platforme poput YouTubea, Instagrama i
Snapchata, pokazali su rezultati ankete. Facebook koristi
njih 51, što je za 20 posto manje u odnosu na 2015. kada je
američki Centar za istraživanje
Pew zadnji put proučavao navike tinejdžera kada su
posrijedi društvene mreže, navodi u petak BBC.
Većina tinejdžera u dobi od 13 do 17 godina posjeduje ili ima
pristup smartphoneu, a 45 posto ih je gotovo neprekidno online.
Anketa je pokazala da je YouTube preuzeo dominaciju nad
Facebookom. Čak 85 posto tinejdžera preferira YouTube u odnosu na
Facebook.
Na drugome mjestu po popularnosti među tinejdžerima je Instagram
sa 72 posto korisnika, a na trećem Snapchat sa 69
posto. Broj tinejdžera koji koriste Twitter (32 posto) i
Tumblr (14 posto), nepromijenjen je u odnosu na rezultate iz
2015.
I premda je Facebook izgubio popularnost među tinejdžerima u
odnosu na YouTube koji je u vlasništvu Googlea, raste popularnost
Instagrama, mreže u vlasništvu Facebooka od 2012.
Istraživanje centra Pew, u koje je bilo
uključeno gotovo 750 tinejdžera tijekom mjesec dana, pokazalo je
da je prije tri godine smartphone posjedovalo 73 posto djevojaka
i mladića, a danas ga ima 95 posto tinejdžera.
Dok većina mladih koristi istu društvenu mrežu poput
njihovih prijatelja i kolega, tinejdžeri slabijeg imovinskog
stanja više vole Facebook od onih koji pripadaju višem društvenom
sloju, pokazalo je istraživanje.
Gotovo trećina ispitanika utjecaj društvenih mreža na njihov
život ocijenila je pozitivnim, četvrtina ga smatra uglavnom
negativnim, a najviše – 45 posto sudionika ankete odgovorilo je
da njihov utjecaj nije ni pozitivan ni
negativan, piše BBC.